dd
jag tycker inte om din hoj backifrån hellerPerre skrev:Jo, mycket, men har inga bilder!
jag tycker inte om din hoj backifrån hellerPerre skrev:Jo, mycket, men har inga bilder!
oj jag läste fel inte med meningen.....förlåt..jag tridde att du tyckte min hoj var ful...men jag läste fel förlåt igenbullen skrev:
Min Husa 550 factory, mitt verktygsställ gixxer 03bullen skrev:oj jag läste fel inte med meningen.....förlåt..jag tridde att du tyckte min hoj var ful...men jag läste fel förlåt igen
Ronny skrev:Jag tycker att tanken ser lite konstig ut!
Vart finns den Är den gömd där under någonstanns?
Den är onekligen fräck nu efter att du byggt sm av den!!! Dit med broms o kom upp o visa den vetja! Vet att chefen är riktigt sugen att kolla på den!saint skrev:Min Husa 550 factory
varför migBire skrev:Den är onekligen fräck nu efter att du byggt sm av den!!! Dit med broms o kom upp o visa den vetja! Vet att chefen är riktigt sugen att kolla på den!
bullen skrev:varför mig
JAG HATAR DIG !!! H A T A RTom Byron skrev:BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄBIS
EDIT: Faan va kass jag e att förminska bilderna, kolla fälgarna, ser hur buckliga ut som helst.
Supermoto skrev:JAG HATAR DIG !!! H A T A R
---mmm jag förstårTom Byron skrev:Hupp glömde en aktjon bild
*fniss*
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |