Gräddnos
Guest
jontemorrum skrev:Sveriges största hand??
Hehe, jag reagerade oxå på det!
jontemorrum skrev:Sveriges största hand??
Jomen Benkar verkar ha plockat på fullfiltret på sin kamera för jag ser oxå totalt tankad ut fastän jag var helt nykter!Webspy skrev:Va nykter man ser ut... *not*
Ace Niki skrev:Jomen Benkar verkar ha plockat på fullfiltret på sin kamera för jag ser oxå totalt tankad ut fastän jag var helt nykter!
Ace Niki skrev:Jomen Benkar verkar ha plockat på fullfiltret på sin kamera för jag ser oxå totalt tankad ut fastän jag var helt nykter!
Superbee skrev:jo men fan vet om det är värt o chansa o ställa in sig på att hänga med när det är sådana åldersgränser, dessutom vettefaen om jag stödjer folk som utövar könsdiskriminering, apropå 20 för damer 23 för män.
synd att det finns folk som envisas med dessa åldersgränser för ni verkar ju ha det jäkligt kul o vara ett trevligt gäng
jepp jepp. har man V.I.P. kort så är det verkligen inga probbs, kom vid 22:45. funkade igår, de sa ingenting hellerBikerbitch skrev:Ryktena stämmer. 20 för tjejer och 23 för killar. Men det finns ju killar som är 20år som hänger med utan problem.
BlueNote skrev:Yes det sög rätt hårt. Åkte dit lördags vid 11:30 tiden, och dom va stenhårda på åldern. 23 va det som gällde därmed fick jag vända om
Superbee skrev:vi tar bimmern o kör en fet driveby mot tivoli,nackscåt!!!
eller så kan någon berätta hur man får tag i detta v.i.p. kort för att komma in?
eller måste man ha vip kort för att kunna komma in och således skaffa sig ett vip kort för att komma in?om man är kille och yngre än 23?
moment 22 någon?
Bikerbitch skrev:Ryktena stämmer. 20 för tjejer och 23 för killar. Men det finns ju killar som är 20år som hänger med utan problem.
Slappa skrev:Hmm hur kommer då tex Mikke in, han är väl inte 20 ?
Bara nyfiken!
//D
Bikerbitch skrev:VIP-kortena fick jag 40 st att dela ut till folk som ofta är på pubarna.
Kakan kanske har något kvar. Annars kan du bara låna någons kort. Sa du att du tillhörde mc-gänget när du skulle in, det kan funka eftersom dom vet vilka vi är och säkert vet det finns folk under 23 med.
Bikerbitch skrev:VIP-kortena fick jag 40 st att dela ut till folk som ofta är på pubarna.
Kakan kanske har något kvar. Annars kan du bara låna någons kort. Sa du att du tillhörde mc-gänget när du skulle in, det kan funka eftersom dom vet vilka vi är och säkert vet det finns folk under 23 med.
p.grip skrev:Och jag ser som vanligt inte riktigt klok ut på bild......eller så ser jag kanske ut så?
Jaja, trevligt var det iaf.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |