TwinSucker skrev:jag fick mig ett riktigt gott skratt iaf...och jävligt ont i....Är det nån som har sett min bröstmuskel?? Den försvann visst nån gång i lördagskväll
Johanjulgran skrev:1.Kom dit innan 20.00 medans det fortfarande är restaurang. Då är det ingen åldersgräns. (Det brukar alltid vara några som äter så du är inte ensam där. Fråga prsonalen om vart SH sitter så blir du gajdad dit om du inte känner någon där.)
2.Hör om du kan möta upp några så ni är ett littet gäng som kommer samtidigt.
3. Möt upp någon som är 23 och uppåt med vip kort och låna hans för att komma in.
Hihihi!Bonnie skrev:4. Testa andra ingången från Mariatorget och upprepa de tre första knepen......
Bonnie skrev:4. Testa andra ingången från Mariatorget och upprepa de tre första knepen.
5. Lär dig namnen på alla som står i baren och säg att du ska "hälsa".
6. Säg att det var kul förra gången.
7. Säg att du ska hämta ditt VIP kort...
8. Falskleg
9. Peka på någon av gamlingarna och säg mamma bett dig ta "pappas" bilnycklar.
10. Säg att du bokat bord med familjen men du blev försenad.
11. "Leta" efter VIP kortet och säg att det gick bra förra gången utan.
12. Be någon ta med sig jackan in och stå utanför i t-shirt med cigg, sedan glider du bara in.
13. Väx upp!
TERMINATOR skrev:dom har man aldrig hört förut, du glömde "fan jag glömde leget i helikoptern"
va en snubbe som sa det till mej för ett tag sen
Swedie skrev:Borde inte jag få special-rabatt snart hos dom? fakk..
Ace Niki skrev:Hihihi!
Men det där med Mariatorget-ingången funkar nog inte. Jag försökte gå in där för att slippa ta av mig kappan i stans kallaste garderob på Hornsgatan-ingången, men det var tvärstopp.
jag är visst 20!Slappa skrev:Hmm hur kommer då tex Mikke in, han är väl inte 20 ?
Bara nyfiken!
//D
jepp. stammisBikerbitch skrev:Han har ett sånt där vip-kort och är med på de flesta pubkvällarna så dom känner väl igen han.
vågen skrev:Vilket snack om VIP kort.... sånt ska väl inte behövas, bara gå in och supa skallen i bitar så blir allting bra, jag kan föregå med gott exempel nästa gång.
Nästa år nångång.Ludde-man skrev:när e nästa fest där ??
Långa farbron skrev:Hmm...jag ser att Lartes försöker med sitt berömda "kolla-jag-har-bara-4-fingrar-ragg-knep"
vågen skrev:Vilket snack om VIP kort.... sånt ska väl inte behövas, bara gå in och supa skallen i bitar så blir allting bra, jag kan föregå med gott exempel nästa gång.
Lartes skrev:Det funkar alltid
Fast det är nog för att Sanna tycker att jag e konstig som hon låtsas det funkar
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|