mrnenad
Ny medlem
Bra bilder som vanligt money!! synd att det var från passet där jag hade problem med däcktrycket körde som en kratta...
Last edited:
Bra bilder som vanligt money!! synd att det var från passet där jag hade problem med däcktrycket körde som en kratta...
Meh fisken, du kan ju testa att söka på mitt för o efternamn som ja skriviy här i trådeb.
Winey, har fler på dig. Adda mig på boken så kan du ta dom där.
Jag känner mig helkorkad, men jag kan bara hitta bilder från Maj månad när jag tittar på din Facebooksida. Hur hittar jag dem som är från i söndags? Skulle vara jättekul att kolla på bilderna.
(sökte på ditt namn på FB, hittade en i Malmö)
/Björn
Tack för många och bra bilder Money
Toppenfina bilder! Inte så många på mig dock... fast några var det. (grön zx6r, svart hjälm, svart skinnställ, gul grupp).
Tackar!
Vad bra att man inte ser det på bild!
Haha kändes kanske mer än vad det såg ut lyckades på nåt sätt missa dig helt i depån
Sorry Björn! Jag fotar väldigt lite i gul grupp. Blir det något mer fotande så lovar jag att fota mer i de långsamma grupperna. Som sagt innan HAFFA mig när ni ser mig på banan, PEKA på er hoj och säg DEN ska du fota!
Jag gör ju detta för att vänner ska få fina bilder på sig själva, vet av egen erfarenhet hur mycket det uppskattas. O även om jag inte känner folk så är det inga problem, bara säga till mig.
Du är jävligt rolig att fota Ulf, en match made in heaven (utrustning och hoj är så matchande att man nästan trott du är tjej! ) och du kör riktigt snyggt! Vassego!
Kanonbiler! Knyckte ett par stycken och fajsbokade dom E det ok?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |