Bilder SRW 2012 08 26

mrnenad

Ny medlem
Gick med
1 May 2005
Hoj
RSV Mille -00 under construction
Bra bilder som vanligt money!! synd att det var från passet där jag hade problem med däcktrycket körde som en kratta...

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Bra bilder som vanligt money!! synd att det var från passet där jag hade problem med däcktrycket körde som en kratta...

Vad bra att man inte ser det på bild! :D :tummenupp

Swedebear

Speeding up
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
zx6-r '09
Meh fisken, du kan ju testa att söka på mitt för o efternamn som ja skriviy här i trådeb. ;)

Winey, har fler på dig. Adda mig på boken så kan du ta dom där. :)

Jag känner mig helkorkad, men jag kan bara hitta bilder från Maj månad när jag tittar på din Facebooksida. Hur hittar jag dem som är från i söndags? Skulle vara jättekul att kolla på bilderna. :)

(sökte på ditt namn på FB, hittade en i Malmö)

/Björn

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hej Björn

Du måste lägga till mig som vän för att se dom andra. Jag glömmer bort att göra dom publika. :) Jag är från Malmö och det finns nog inte så många med mitt för o efternamn från Malmö. :tungan

Där är bilder från fler körningar så har du kört fler gånger på SRW så kanske du är med på dom med. Kolla igenom mina bilder. :)

Jag känner mig helkorkad, men jag kan bara hitta bilder från Maj månad när jag tittar på din Facebooksida. Hur hittar jag dem som är från i söndags? Skulle vara jättekul att kolla på bilderna. :)

(sökte på ditt namn på FB, hittade en i Malmö)

/Björn

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
BTW vill ni har bilderna högupplösta får ni kommentera bilden, gärna med er mejladress så fixar jag det så fort jag kan. :)

Swedebear

Speeding up
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
zx6-r '09
Toppenfina bilder! Inte så många på mig dock... fast några var det. (grön zx6r, svart hjälm, svart skinnställ, gul grupp).
Tackar! :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Tack för många och bra bilder Money :kiss

Du är jävligt rolig att fota Ulf, en match made in heaven (utrustning och hoj är så matchande att man nästan trott du är tjej! :D) och du kör riktigt snyggt! :tummenupp Vassego! :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Toppenfina bilder! Inte så många på mig dock... fast några var det. (grön zx6r, svart hjälm, svart skinnställ, gul grupp).
Tackar! :D

Sorry Björn! Jag fotar väldigt lite i gul grupp. Blir det något mer fotande så lovar jag att fota mer i de långsamma grupperna. Som sagt innan HAFFA mig när ni ser mig på banan, PEKA på er hoj och säg DEN ska du fota! :D

Jag gör ju detta för att vänner ska få fina bilder på sig själva, vet av egen erfarenhet hur mycket det uppskattas. :) O även om jag inte känner folk så är det inga problem, bara säga till mig. :tummenupp

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Haha kändes kanske mer än vad det såg ut lyckades på nåt sätt missa dig helt i depån :(

Det är ingen fara, jag vet hur insnöad man är på sin egen köning när man är på banan. :)

Swedebear

Speeding up
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
zx6-r '09
Sorry Björn! Jag fotar väldigt lite i gul grupp. Blir det något mer fotande så lovar jag att fota mer i de långsamma grupperna. Som sagt innan HAFFA mig när ni ser mig på banan, PEKA på er hoj och säg DEN ska du fota! :D

Jag gör ju detta för att vänner ska få fina bilder på sig själva, vet av egen erfarenhet hur mycket det uppskattas. :) O även om jag inte känner folk så är det inga problem, bara säga till mig. :tummenupp

Låter toppen! Jättefina bilder som sagt! :)

ulf

Störd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawatia
Tackar för dom värmande orden Money honey.:banana Lite fjollig är jag nog:D

Du är jävligt rolig att fota Ulf, en match made in heaven (utrustning och hoj är så matchande att man nästan trott du är tjej! :D) och du kör riktigt snyggt! :tummenupp Vassego! :)

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
nån som vet om det har postats fler bilder från den 26:e nån annanstans ? Tyckte att folk tog en massa bilder på mig .. Särskilt i "fotokurvan", där jag skrapade med fotpinnen :p

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning