Alx
Numera tävlingsledare
- Gick med
- 8 Nov 2004
- Hoj
- Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Några smakprov från gårdagens träning! Det var premiärfotograftering av hojar för killen, så var snälla!
Alx skrev:2402131Några smakprov från gårdagens träning! Det var premiärfotograftering av hojar för killen, så var snälla!
Johise511 skrev:2402189yeah!!har du större bilder? högre upplösning?
Bikerbitch skrev:2402159Snygga bilder![]()
![]()
har du som du kan skicka till mail då? skulle vara mycket tacksam om jag kunde få "ozto" i högre upplösning för det var en grymt snygg bildAlx skrev:2402193Japp, var tvungen att komprimera lite för att få in dom här! Finns fler bilder men inte fler förare tror jag...
Johise511 skrev:2402207har du som du kan skicka till mail då? skulle vara mycket tacksam om jag kunde få "ozto" i högre upplösning för det var en grymt snygg bild![]()
Neutral skrev:2402237Jag är med!![]()
![]()
Annars var bilden på PeppeK snyggast.
![]()
Alx skrev:2402228P@trik, såg på bilderna att du kör med kamera. Får vi se en film snart? Va va va?!
Maila gärna fler på mig till shuttlebox at gmail dot com. Tack.Alx skrev:2402260Finns fler på båda herrana. Fotografen satsade nog på dej för att hojen syns eller du är lätt att träna på eller så![]()
Neutral skrev:2402536Maila gärna fler på mig till shuttlebox at gmail dot com. Tack.![]()
Konstigt, jag har 3 GB ledigt i inboxen, var felet på din sida? Jag fick tre bilder, först två i ett mail och sedan ett mail till med en bild i.Alx skrev:2402579Provade att skicka, inget felmeddelande än så länge!![]()
Edit:Men där kom det! Fasen också. Jag får göra på något annat sätt!
Neutral skrev:2402689Konstigt, jag har 3 GB ledigt i inboxen, var felet på din sida? Jag fick tre bilder, först två i ett mail och sedan ett mail till med en bild i.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |