Bilder, Tjernobyl 25 år senare

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Finns en riktigt bra rulle på tuben om en tjej som kör hoj där lite titt som tätt. Hon filmade en del därifrån...måste hitta den. Vill minnas att hon kör en Kawa 1200

Hittade hennes hemsida. Där är en del berättelser, foton samt video: nafilatova.com
 
Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Några burkar färg och en sopborste så är det ju som nytt.:näsblod




Dockan var ju lite sorglig förstås.
 

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
kawaskaki kx250
vad var det igentligen som hände i tjernobyl? atombomb? kärnkraftverk som gick åt helvete?
 

dahlgren

#4982
Gick med
9 Jun 2008
Ort
Enskede
Hoj
ZX7R
STALKER är jävligt najs lir, börjar dock få några år pa nacken. Man knallar runt i området tjernobyl och skjuter folk och samlar på grejer, miljöen är "exakt" som på riktigt.
 

empo021

Bannad
Gick med
29 Mar 2009
Ort
eskilstuna
Hoj
kawaskaki kx250
men börja grina för att jag inte är intresserad av historia och förmodligen skolkade på just den lektionen där dom pratade om tjernobyl...

fan va ni har mens asså.

pawel, jag skulle gärna kolla men sitter på mobilt internet så jag skulle få vänta i ca 100år.
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Har du hört talas om Adolf Hitler då?

men börja grina för att jag inte är intresserad av historia och förmodligen skolkade på just den lektionen där dom pratade om tjernobyl...

fan va ni har mens asså.

pawel, jag skulle gärna kolla men sitter på mobilt internet så jag skulle få vänta i ca 100år.
 

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Ok, vi har grillat honom tillräckligt tror jag.

Back to topic!

Riktigt bra foton, skulle själv väldigt gärna vilja besöka ett så udda ställa. Speciellt på hoj. Det konstiga är nästan att människan inte kan leva där, men alla djur som var tvungna att stanna har anpassat sig till den helt sjuka radioaktiviteten.

Där ska vara björnar, hjort, vargar och allt möjligt som springer runt på gatorna.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
men börja grina för att jag inte är intresserad av historia och förmodligen skolkade på just den lektionen där dom pratade om tjernobyl...

fan va ni har mens asså.

pawel, jag skulle gärna kolla men sitter på mobilt internet så jag skulle få vänta i ca 100år.

Det är priset för att visa sin okundskap och frånvaro av allmänbildning, man blir hånad irl och på forum.

Så innan du ställde frågan här hade du kunnat ta en titt på wikipedia, det finns säkert någon rad om Tjernobyl där ;)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top