Jag tyckte det gav bilderna det där lilla extra som illustrerar vilket eländet det var/är.Synd att han redigerat sönder samtliga bilder. Inte snyggt alls.
(S.T.A.L.K.E.R(spel) har samma eländig känsla, "kul" att se foton som förmedlar det samma)
Jag tyckte det gav bilderna det där lilla extra som illustrerar vilket eländet det var/är.Synd att han redigerat sönder samtliga bilder. Inte snyggt alls.
Det konstiga är nästan att människan inte kan leva där, men alla djur som var tvungna att stanna har anpassat sig till den helt sjuka radioaktiviteten.
Där ska vara björnar, hjort, vargar och allt möjligt som springer runt på gatorna.
Tyst när vuxna pratar!!Varför är det alltid okej att klaga på unga människor när de är ovetande om historien, men det är helt ok att som 40+ vara helt handikappad när det gäller tekniska prylar dator/tv/smartpones något som är aktuellt IDAG?
Varför är det alltid okej att klaga på unga människor när de är ovetande om historien, men det är helt ok att som 40+ vara helt handikappad när det gäller tekniska prylar dator/tv/smartpones något som är aktuellt IDAG?
För att historia kanske är lite tyngre än att kunna hantera en jävla Ifån??
Varför är det alltid okej att klaga på unga människor när de är ovetande om historien, men det är helt ok att som 40+ vara helt handikappad när det gäller tekniska prylar dator/tv/smartpones något som är aktuellt IDAG?
På vilket sätt? Att inte kunna utnyttja tekniken? Missa möjligheterna med internet, dator och smarta telefoner som hjälper vardagen och mänskligheten framåt i rasande takt?
DET är sorgligt
Nu visade ju empo021 att ung ålder inte är någon garanti för att kunna använda nätet heller, så svårt att kopiera namnet, klistra in i valfri sökmotor och läsa i 3 min är det inte.På vilket sätt? Att inte kunna utnyttja tekniken? Missa möjligheterna med internet, dator och smarta telefoner som hjälper vardagen och mänskligheten framåt i rasande takt?
DET är sorgligt
Driver du med oss??
Det är numera allmänt känt att ungdomarna har noll koll på nutidshistoria, vilket är förbannat jävla sorgligt, om du tycker det är viktigare att kunna hantera senaste mobilen eller ett jävla TV-spel får det stå för dig!
Historia är väldigt viktigt , det som jag menar är att det är konstigt att det är accepterat att vara okunnig om tekniken som finns runt omkring oss varje dag.
nej absolut inte? vem är det?Har du hört talas om Adolf Hitler då?
okej, kanske bättre att låtsas som man vet allting istället då.Det är priset för att visa sin okundskap och frånvaro av allmänbildning, man blir hånad irl och på forum.
historia är just det, historia.För att historia kanske är lite tyngre än att kunna hantera en jävla Ifån??
fast ska man hålla på med sådana argument skulle inte ens denna tråden behövts startas, istället skulle alla som ville se bilder på tjernobyl kunna googlat det.Nu visade ju empo021 att ung ålder inte är någon garanti för att kunna använda nätet heller, så svårt att kopiera namnet, klistra in i valfri sökmotor och läsa i 3 min är det inte.
Fast det finns ju mobiltjänster som sköter det åt dig, så man behöver inte ens kunna söka info. telefonnummer och frågan, "klart"
(skriven av en 45åring utan mobil )
Adolf var en känd svensk på sin tid. Han startade sin karriär som programledare för Hylands Hörna men fick senare sparken efter att ha hånglat med Birgitta Birgersdotter under sändningstid och dåvarande sidekicken Lennart fick ta över programledarrollen. Adolf gick då vidare till att uppfinna Dajm och grundade IKEA för vinsten.nej absolut inte? vem är det?
Njae, tyvärr så har han verkligen redigerat sönder många av bilderna.Jag tyckte det gav bilderna det där lilla extra som illustrerar vilket eländet det var/är.
(S.T.A.L.K.E.R(spel) har samma eländig känsla, "kul" att se foton som förmedlar det samma)
i willSprid ordet (om att jag är en idiot som försöker vara rolig)
Sluta nu att förnedra dig själv med dumma kommentarer mot de som är äldre. Jag förstår din ilska då du blev sågad av ganska många på väldigt kort tid. Dock hjälper det inte att panikartat dra av ett par snabba kommentarer.
Du kanske ska fråga dig själv om du resonerar rätt då eller om du kanske ska ta dig till något av det som sagts.
Sa det innan, säger det igen. Det blev en grillning i onödan då vi har en annan topic egentligen.
Inkonsekvent alternativt inget bruk av versaler får mig att vilja spy. Kaskadspy.äldre som tror dom är bättre enbart för att dom är äldre ger jag inte mycket för.
äldre som istället förklarar det jag undrar över ser jag upp till och respekterar högt.
att komma med nån dum jävla kommentar "hohoh du är dum i huvudet din lilla idiot hohoho de va bättre förr" är bara så töntigt och skapar bara så dålig stämning att jag vill spy....
historia är just det, historia.
smaka på ordet, vad säger det dig? historia
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari