Pledians
Älgklyvaren!
Du kommer att skratta åt dig själv när du återkommer till den här tråden om några år
vad var det igentligen som hände i tjernobyl? atombomb? kärnkraftverk som gick åt helvete?
Grafikprocessor
I7 är en quad
Powersupplay
Kanske 3 ms
Frames/second
är 42 bast,,byggde min första dator på halva 90,var först med windows 3,11 dvs innan web browsern var inbyggd,,köpte min första mobil 1989 (en tegelsten)
Att jämnföra så som du gör är bara löjligt,,,intel gör nya saker hela tiden men Förintelsen och Tjernobyl går aldrig att få ogjort men med kunskap och upplysning kan vi se till att det inte händer igen.Den ström du får till att driva dina datorprylar kan kosta dig ditt land om man inte är uppmärksam
Nikel - en "ungdom" jag gärna bjuder på en bira och snackar skit med på puben.
Du kommer att skratta åt dig själv när du återkommer till den här tråden om några år
Tror jag med. Nu är alla över 25 "gråhåriga" och födda 400år fK. Tar 3-5år till och då inser han. När jag blev vuxen...då var jag inte vuxen.
och nu har jag lärt mig att alla som är födda efter 86 är idioter som bott i garderoben hela livet.
har också lärt mig att om man inte vet vad som orsakade skadan i tjernobyl så får man inte dricka öl med nån på sh.
har lärt mig att det spelar ingen roll alls vad man har i datorn.
har lärt mig att man får halva sh mot sig om man visar okunskap i nån laddad fråga.
och nu har jag lärt mig att alla som är födda efter 86 är idioter som bott i garderoben hela livet.
har också lärt mig att om man inte vet vad som orsakade skadan i tjernobyl så får man inte dricka öl med nån på sh.
har lärt mig att det spelar ingen roll alls vad man har i datorn.
har lärt mig att man får halva sh mot sig om man visar okunskap i nån laddad fråga.
Ahh, ta inte åt dig för hårt. Nikel var ju mer eller mindre samma årsmodell så redan i detta inlägg blev det fel av dig de första orden
Det viktiga är att man faktiskt lär sig hela tiden, och även nu när du har svårt att ta kritik så har du ändå lärt dig om en viktig historisk händelse.
Du får hänga med oss till puben så bjuder jag er båda på bira. Så får du även dela med dig av sånt du tycker är intressant
Ahh, ta inte åt dig för hårt. Nikel var ju mer eller mindre samma årsmodell så redan i detta inlägg blev det fel av dig de första orden
Det viktiga är att man faktiskt lär sig hela tiden, och även nu när du har svårt att ta kritik så har du ändå lärt dig om en viktig historisk händelse.
Du får hänga med oss till puben så bjuder jag er båda på bira. Så får du även dela med dig av sånt du tycker är intressant
ganska svårt att inte ta åt sig när man blir attackerad av halva sh pga EN FRÅGA(!!!!!), frågar du mig tycker jag det är rätt löjligt faktiskt, smått komiskt
jaja skitsamma, nångång måste man väll bli rostad, kanske tom är nyttigt?.
låter skitbra, skulle behöva en bira eller två för att lugna nerverna efter denna mentala misshandeln (nä riktigt så allvarligt var det inte, men nästan)
Vad kan du om:
WW1
WW2
Hindenburg
Titanic
Martin Luther King
Ghandi
Nordirland
Falklanskriget
Palmemordet
Menar inte att vara taskig, men jag oroas över vad fan dom lär ut (eller inte) i skolan nuförtiden...
Riktigt balla bilder från Tjernobyl....
Skulle man inte riskera att bli steril så vore det ball att köra hoj dit!
http://totallycoolpix.com/2011/01/ch...5-years-later/
Menar inte att va taskig Du säger att killen är efterbliven och säkert nånting mer som bara bläddrades förbi.
Tjernobyl är bara påhittat, helt säkert jag lovar. Sjukt lätt att bara fejka med photoshop tycker jag.
Aa jag tycker det.
men herregud...................................................................
vart har jag gämfört ms på en skärm med andra världskriget?
vad tjänar jag på att kunna historia? inte ett skit.
Det är nog allt bra att bli rostad, been there done that om man säger så
Men är man bara öppensinnad och kan ta kritik någorlunda så brukar det lösa sig
Söndagshumorn är på topp
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|