men börja grina för att jag inte är intresserad av historia och förmodligen skolkade på just den lektionen där dom pratade om tjernobyl...
fan va ni har mens asså.
För att historia kanske är lite tyngre än att kunna hantera en jävla Ifån??
Man har ju undrat hur Tjernobylsmällen påverkat Sverige, förutom bär och vilt de efterföljande åren? Kan radioaktiviteten ha fått kromosomer, relaterade till förståndet, hos dem födda de följande 10 åren att krokna?
Driver du med oss??
Det är numera allmänt känt att ungdomarna har noll koll på nutidshistoria, vilket är förbannat jävla sorgligt, om du tycker det är viktigare att kunna hantera senaste mobilen eller ett jävla TV-spel får det stå för dig!
tja, jag är helt ointresserad av historia så jag har inte brytt mig nåvidare att forska i ämnet.
Vad kan du om:
WW1
WW2
Hindenburg
Titanic
Martin Luther King
Ghandi
Nordirland
Falklanskriget
Palmemordet
Menar inte att vara taskig, men jag oroas över vad fan dom lär ut (eller inte) i skolan nuförtiden...
Men jag kan båda delar och tycker det är väldigt knepigt att du inte har koll på en av världens största katastrofer.
Svenskar - och andra - i Afghanistan utsätts nog för större risk pga av det utarmade uran jänkarna sprider ut.De 300 bekräftade fallen av sköldkörtelcancer som finns i Sverige årligen har sannolikt inget med härdsmältan i Ukraina att göra då tillskottet av strålning från Tjernobylolyckan ligger långt under de gränsvärdena strålskyddsinstitutet anger.
Svenskar - och andra - i Afghanistan utsätts nog för större risk pga av det utarmade uran jänkarna sprider ut.
Svenskar - och andra - i Afghanistan utsätts nog för större risk pga av det utarmade uran jänkarna sprider ut.
Menar inte specifikt sköldkörtelcancer, mer strålskador i allmänhet.Alldeles säker är det så. Har du några forskningsresultat på hur stora doser strålning detta utarmade uran utsätter folk i Afganistan för?
Vidare, har du några teorier om det i sin tur leder till ökat antal sköldkörtelcancerfall?
historia är just det, historia.
smaka på ordet, vad säger det dig? historia.
Menar inte specifikt sköldkörtelcancer, mer strålskador i allmänhet.
Har inga forskningsresultat men så kategoriskt som US Army & Co förnekat alla samband mellan Iraksjukan och DU-ammunition så finns det säkert ett sådant...
Man gissar att ca 9000 människor avlidit...
...om man vill köpa en så bra dator som möjligt till ett bra pris...
jag kan väldigt lite om samtliga somsagt.
ska vi vända på steken? vad kan du om dagens teknik?
hur många kärnor har en i7 processor?
vad är en gpu?
hur många ghz är världens snabbaste gpu på?
vad är en psu?
hur många ms ligger en genomsnittlig dator plattskärm på?
vad betyder fps?
edit detta är väldigt enkla saker som alla med en dator borde känna till, exempelvis bra att veta när man ska köpa en ny dator.
Schas ivag till moppefuckoghettot med dig!
Vissa ungdomar idag ser allt i framerate, GPUer och processorfläktar, det kommer dom bittert ångra en dag...
G.Ammal & B.Itter
har ni inte läst hela bibeln och koranen osv. osv., tänk på allmänbildningen
nice du har alltså en spåkula?
bäst du läser på om sharialagarna också så du inte tappar i allmänbildning på gamla dar
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sharia
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |