Nr:18
Snabbare än Don Queer
du vet väl att ingen i hela världen gillar språkpoliser?
Jo, jag gör.
du vet väl att ingen i hela världen gillar språkpoliser?
inte jag lite också kanske eventuellt med förbehåll
Debatten påminner mig bara om hur lite jag lärde mig i skolan och hur mycket jag lärt mig efter.
Läste nått om nån gröda som sög upp radioaktiva ämnen ur jorden som testplanterats i Tjernobyl. Nån som kommer ihåg vilka grödet det var o ev hur resultatet blev? (gör det inte själv)
Sen en följd effekt av Tjernobyl o nedfallet är att nu kan vi äta Rudolf med röda mulen (ni vet Renen som leder Tomtens släde) utan att vara orolig att Tomten inte hittar en ny Rudolf
Debatten påminner mig bara om hur lite jag lärde mig i skolan och hur mycket jag lärt mig efter.
Jo precis som Kjell.Dock skulle jag inte vilja byta
Men vilken yrkeskategori är det?
Nån som minns Nakenjanne och Robinson-Robban? Popgrupperna Supernatural eller Excellence? Johannes Kotschy?
Jag känner att hela det här inlägget kokar av framgång.
ameh de e juh jåbikt juh!!!!!!!!!1111 :90-talistSå innan du ställde frågan här hade du kunnat ta en titt på wikipedia, det finns säkert någon rad om Tjernobyl där
Att kunna de där sakerna behöver inte betyda att man kan ett skit om datorer.jag kan väldigt lite om samtliga somsagt.
ska vi vända på steken? vad kan du om dagens teknik?
hur många kärnor har en i7 processor?
vad är en gpu?
hur många ghz är världens snabbaste gpu på?
vad är en psu?
hur många ms ligger en genomsnittlig dator plattskärm på?
vad betyder fps?
edit detta är väldigt enkla saker som alla med en dator borde känna till, exempelvis bra att veta när man ska köpa en ny dator.
Du, uppenbarligen.
Jag borde veta bättre än att mata troll...
Nazisten är bannad så nu är det slut på trollandet.
Nån som minns Nakenjanne och Robinson-Robban? Popgrupperna Supernatural eller Excellence? Johannes Kotschy?
Jag känner att hela det här inlägget kokar av framgång.
en gång för alla jag kan inte historia, jag bryr mig inte om historia och jag kommer aldrig bry mig om historia[/SIZE]
Det är lärarnas fel som inte lyckas göra ett sånt sjukt spännande ämne som historia intressant. Tyckte också det var pest i skolan.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari