Bilder, Tjernobyl 25 år senare

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Blev han bannad för att han inte visste vad tjernobylolyckan var? :va

Att han var en efterbliven idiot hade räckt som anledning för mig, men jag tror det var för hans rasistiska utspel i den där tråden om somalierna som grillade inomhus. Han verkade inte riktigt frisk, den stackarn.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Blev han bannad för att han inte visste vad tjernobylolyckan var? :va

Jag tror mer det var hans attityd rent allmänt som fick honom bannad. Grilltråden bidrog alldeles säkert, likaså hans totala brist på förmåga att kunna ta till sig vettig kritik gällande bland annat hans mått av (eller snarare brist på) allmänbildning. Jag menar, hur är man egentligen funtad när man kontrar med "det finns de som är värre, gamla människor vet ju inte ens vad de här datorkomponenterna är för något"?:D

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Att han var en efterbliven idiot hade räckt som anledning för mig, men jag tror det var för hans rasistiska utspel i den där tråden om somalierna som grillade inomhus. Han verkade inte riktigt frisk, den stackarn.

Ahaa, inte läst det :)

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Jag tror mer det var hans attityd rent allmänt som fick honom bannad. Grilltråden bidrog alldeles säkert, likaså hans totala brist på förmåga att kunna ta till sig vettig kritik gällande bland annat hans mått av (eller snarare brist på) allmänbildning. Jag menar, hur är man egentligen funtad när man kontrar med "det finns de som är värre, gamla människor vet ju inte ens vad de här datorkomponenterna är för något"?:D

Det tråkiga var ju att innan han slutade skriva i tråden så accepterade han att han kanske hade fel ändå och efter min lilla historia lektion så vet han även nu vad som hänt.

Att folk fortsätter rosta personen tycker jag dock är tragiskt för det bidrar ju inte till någonting!

Inte jag heller. Tyckte det kändes lite väl hårt att banna för denna tråden annars :)

Har inte heller läst vad han skrivit, men jag håller med om att om han blev bannad pga denna tråd så är det ju lite synd.

Jag tyckte det blev lite fason på honom tillslut :rolleyes:

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Har inte heller läst vad han skrivit, men jag håller med om att om han blev bannad pga denna tråd så är det ju lite synd.

Jag tyckte det blev lite fason på honom tillslut :rolleyes:

Läs inomhusgrillningstråden och SD-tråden i OT^2 så blir det glasklart ska du se.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det tråkiga var ju att innan han slutade skriva i tråden så accepterade han att han kanske hade fel ändå och efter min lilla historia lektion så vet han även nu vad som hänt.

Att folk fortsätter rosta personen tycker jag dock är tragiskt för det bidrar ju inte till någonting!

Läste aldrig hela tråden, tröttnade efter hans femtielfte bortförklaring.

Men kudos till dig om du nu fick fason på honom:tummenupp Är förvisso inte helt säker på att en forumuppfostran sätter några ordentliga spår, men tja:)

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping