Tzr_andreas
Snart växer jag till 600!
Jaja, ni stora killar ska väl inte gnälla på att slita på kopplingen och sånt.
På 125:an funkar bara en sak... ettan och kopplingen..
På 125:an funkar bara en sak... ettan och kopplingen..
John Holmes skrev:Garpe har lyckats...
phastasphuk skrev:Gaffeln kan sækert stryka med om man gør en riktig "max biaggi"
Annars ær wheelisar ganska skonsamt, om man gør dom rætt.
Det som slits ær bara; framdæck, framhjulslager, packboxar, gaffel, styrlager, koppling, kedja, bakhjul.
Men om man gør dom rætt så kan man bara rækna in framhjul....koolaste som finns ær man får røkpuffar från framhjulet
Sjælv har jag bara lyckats steka ett par packboxar under ett inept wheelie førsøk
Fredrick skrev:Har testat lite på crossen bara, och iaf jag glömmer ofta foten på bakbromsen som är det viktigaste. Den måste sitta där.. Kostade mig en ond axel och bulig krök. Ta det lungt så..
Varför inte en DT125???? Billig iafMacke skrev:Okej, jag erkänner. Jag suger fett på att köra på bakhjulet!
Mest av rädsla att krasha ögonstenen antar jag, och går därför och funderar på att köpa en till, lite billigare hoj, som man kan träna lite stunts på utan att behöva oroa sig för att krasha...
Nån som har några bra förslag??
hornet oskar skrev:Hur många är det egentligen som vurpar vid bakhjulsåkning? Jag har fått för mig att det inte är sååå värst många
det är väll ett gäng olyckor när det stuntas men som jag har förstått det så är väll inte det den stora boven med dom värsta skadorna verkar ju som om bankörningarna drar på sig mest kracher samt dom där trevliga färderna på dom små krokiga vägarna med grus i svängarna
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|