Billig bankörning på Mantorp i Juni

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Kom igen fixa fifan vill köra 4 dagars på Mantorp jag med för dessa slantar! Hur ser det ut med Depå platser? Bokar gärna plats i depå under dessa dagar med :yoparty

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Hoj
Slagskeppet
Nu är suget så pass, snart skickas ett brev med sedlar. När är lösningen uppe? Går det att göra en överföring istället?

/ Den otålige

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Nu är suget så pass, snart skickas ett brev med sedlar. När är lösningen uppe? Går det att göra en överföring istället?

/ Den otålige

Funderade lite på att det borde ju gå att betala om man klampar in på danske bank kontoret här i stan. Men känns lite onödigt. Borde ju gå att betala snart!

carlsson747

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
-02 R1
Nu saknas det lite kommentarer här ser jag, men det var många som skrivit och sagt att de bokat men inte betalat( går inte än) och tror attde är garanterad plats, så är inte fallet, man måste boka igen! Det har Peter Sahlberg skrivit på mail till mig då jag fråga....

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Vadå boka igen? Datan hos danskarna har väl inte försvunnit det var väl bara SH som var drabbat.

Jag har iallfall anmält och bokat men inte betalat då det inte är möjligt för svenska deltagare att göra detta än. Hoppas bandagsarrangören reder ut detta.

-Buggi-

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2013
Hoj
2004 Yamaha YZF R1
Hi everybody

just to clear up everything.

We are not yet ready to accept foreign creditcards, but will be very soon. We expect that it will be ready just after the easter holidays.
I can promise you that we have reserved room for all of you, so don't worry :)

As soon as we are ready, we will announce it on our Facebook page, so stay tuned :)
http://www.facebook.com/groups/Team.Trackday/

I am not very sharp in the swedish language, so I'm not quite sure witch questions you have, that have not already been answered by somebody else, so if you have any questions, please feel free to ask me :)

Best regards
-Buggi-
Team-Trackday.com

Lars H

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2013
Hoj
2 x Yamaha R1 07-08
Hej Alle..
Jeg prøver at give svar på nogle af jeres ???

Til at starte med.. ALLE er velkommen på Team-trackdays banedage
ALLE kommer til at køre med transponter og bliver efter dagen første 2-3 kørepas delt ind i de grupper der passer til de tider de køre.. Sort - Rød - Blå - Grøn
For at køre med på almindelige banedage/trackdays behøves IKKE licens
Kommer du på en gademaskine SKAL ALT ljus være tapet helt over -- blink-fram og bak -- + spejle hvis de ikke er afmonteret
Der er mulighed for at få en Masterkøre til at vise rundt på banen + Grøn bliver delt op i grupper der alle har en Masterkøre tildelt
Yes, det finns ambulans och sjukvårdspersonal på plats.
Folk er velkommen til at komme og kigge på alle dage selv om de " kun " køre én dag
Der er plads til at sætte telt op og komme i bad på pladsen

følg med på www.team-trackday.com
Der er problemer med betalingsystemet lige nu men det løser sig og der er plads til jer ALLE :tummenupp

Ses på Mantorp og Anderstorp i 2013

Lars H Team-Trackday

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Va kul att ni hittade hit och kan svara på lite frågor! :)

Har en fråga - om jag bokar och betalar (när det går att betala) och sen när jag dyker upp på plats så kanske jag har med mig en polare, vi bor inte jätte långt bort och risken finns att han vill åka hem och hämta sin hoj (just nu säger han nej, men jag känner på mig att han kommer att ångra sig väl på plats) finns det nån chans att "efteranmäla" sig på plats? Om det inte är fullt såklart.

Mvh

racermasen

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2008
Hoj
MV Agusta F3 racehoj
Är bra sugen på att åka jag med och försöker få med mig några kompisar. En av dessa har bara goretex ställ. Får man åka i det eller är det skinn som gäller?

Lars H

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2013
Hoj
2 x Yamaha R1 07-08
I må gerne åka i goretex men det skal kunne lynes HELT sammen og ikke kun på ryggen..
Der skal være rygbeskytter i eller en under jakken, hansker, knæbeskytter, hjelm, mc boots
Hvis dine kompisar vil åka i Grøn er det en god ide at finde ud af i god tid om de vi med da der er begrænset antal plasser..

racermasen

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2008
Hoj
MV Agusta F3 racehoj
I må gerne åka i goretex men det skal kunne lynes HELT sammen og ikke kun på ryggen..
Der skal være rygbeskytter i eller en under jakken, hansker, knæbeskytter, hjelm, mc boots
Hvis dine kompisar vil åka i Grøn er det en god ide at finde ud af i god tid om de vi med da der er begrænset antal plasser..

Ok, då vet jag. Ska höra efter med dom och återkommer :tummenupp

Lars H

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2013
Hoj
2 x Yamaha R1 07-08
We now accept credit cards in our webshop. :) Vi modtager nu kredit kort i vores webshop.

Vi beklager ventetiden, men det har simpelthen været ude af vores hænder, så vi har også været nødt til at være tålmodige.

Lars
Team-Trackday :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom