Jag heter Mårten Førgøraren och ær for helvede ganska dænsk!
Og jag hænger for helvede på!
For helvede.
Ganska otäckt det där helvedes grupptrycket?
Jag heter Mårten Førgøraren och ær for helvede ganska dænsk!
Og jag hænger for helvede på!
For helvede.
cool, ser vi fram emot att träffa dig
Personligen föredrar jag absolut att bo på området under arrangemanget.
För mig, atmosfären och stämningen i depån på kvällen, där du går runt och säger fibs och sparka däck, minst lika mycket en del av det att köra trackday, som att köra på banan.
Det är bara inte riktigt samma sak om man inte bor där
PS: Jag använder fortfarande Google translate från danska till svenska, så om det ser helt svart ut, så det är därför
Finns det nån plats kvar? Är sugen på att åka men får inte med mig någon och är lite för långt att köra själv.. Åker från Luleå så om det är någon härifrån eller längs vägen som är intresserad så har jag plats för 1 ev 2st passagerare och cyklar. =)
Har aldrig varit på mantorp förut, finns det stugor/hotell i närheten eller hur bor ni andra?
Tjenare! Jag är väldigt intresserad av att åka till Mantorp och skulle tycka det skulle vara riktigt trevlig med sällskap ner. Betalar ju naturligvis för hälften utav bensinkostnaden.. Jag bor i Göteborg pm om du är intresserad!
Tjenare! Jag är väldigt intresserad av att åka till Mantorp och skulle tycka det skulle vara riktigt trevlig med sällskap ner. Betalar ju naturligvis för hälften utav bensinkostnaden.. Jag bor i Göteborg pm om du är intresserad!
Finns det nån plats kvar? Är sugen på att åka men får inte med mig någon och är lite för långt att köra själv.. Åker från Luleå så om det är någon härifrån eller längs vägen som är intresserad så har jag plats för 1 ev 2st passagerare och cyklar. =)
Har aldrig varit på mantorp förut, finns det stugor/hotell i närheten eller hur bor ni andra?
Någon som vill dela boende eller har en plats över? Lovar att hålla fisandet på en minimal nivå
Nu ska även jag boka o betala!! Lovar dom sol och varma kvällar campar vi på området annars tar vi lyan hos dig
Tjena, tyvärr så blir det ännu längre för mig att köra till Göteborg och de är just därför jag vill plocka upp någon efter vägen så jag slipper köra hela vägen själv
Så er Rød klasse udsolgt til Mantorp Park d. 27.-30. juni.
Der er stadig ledige pladser i Grøn og Sort klasse, men skynd dig at meld dig til, hvis du vil sikre dig en plads. Det går stærkt nu...
http://team-trackday.com/index.php/mantorp-park-27-30-juni
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |