Billig bankörning på Mantorp i Juni

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
cool, ser vi fram emot att träffa dig :tummenupp

Personligen föredrar jag absolut att bo på området under arrangemanget.
För mig, atmosfären och stämningen i depån på kvällen, där du går runt och säger fibs och sparka däck, minst lika mycket en del av det att köra trackday, som att köra på banan.

Det är bara inte riktigt samma sak om man inte bor där :)

PS: Jag använder fortfarande Google translate från danska till svenska, så om det ser helt svart ut, så det är därför :3freak

Tänker hänga lite efter körningen men sen blir det rum på Scandic :tungan

Frinätter äger :yoparty

Parvin

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2008
Hoj
zx10r 05
Finns det nån plats kvar? Är sugen på att åka men får inte med mig någon och är lite för långt att köra själv.. Åker från Luleå så om det är någon härifrån eller längs vägen som är intresserad så har jag plats för 1 ev 2st passagerare och cyklar. =)
Har aldrig varit på mantorp förut, finns det stugor/hotell i närheten eller hur bor ni andra?

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Finns det nån plats kvar? Är sugen på att åka men får inte med mig någon och är lite för långt att köra själv.. Åker från Luleå så om det är någon härifrån eller längs vägen som är intresserad så har jag plats för 1 ev 2st passagerare och cyklar. =)
Har aldrig varit på mantorp förut, finns det stugor/hotell i närheten eller hur bor ni andra?

Tjenare! Jag är väldigt intresserad av att åka till Mantorp och skulle tycka det skulle vara riktigt trevlig med sällskap ner. Betalar ju naturligvis för hälften utav bensinkostnaden.. Jag bor i Göteborg :) pm om du är intresserad!

Parvin

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2008
Hoj
zx10r 05
Tjenare! Jag är väldigt intresserad av att åka till Mantorp och skulle tycka det skulle vara riktigt trevlig med sällskap ner. Betalar ju naturligvis för hälften utav bensinkostnaden.. Jag bor i Göteborg pm om du är intresserad!

Tjena, tyvärr så blir det ännu längre för mig att köra till Göteborg och de är just därför jag vill plocka upp någon efter vägen så jag slipper köra hela vägen själv :p

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Tjenare! Jag är väldigt intresserad av att åka till Mantorp och skulle tycka det skulle vara riktigt trevlig med sällskap ner. Betalar ju naturligvis för hälften utav bensinkostnaden.. Jag bor i Göteborg :) pm om du är intresserad!

Antingen så är du det sämsta trollet i historien eller så du en otrolig otur när du tänker...

Parvin: Eventuellt kan jag erbjuda att dela hotellrum för en billig peng!

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP

Kolla på http://mantorp-racing.se/ där finns lite boendetips

Lars H

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2013
Hoj
2 x Yamaha R1 07-08
Vi må "desværre" melde udsolgt i blå klasse på Mantorp Park d. 27.-30. juni.

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Hoj
600rr
Nu ska även jag boka o betala!! Lovar dom sol och varma kvällar campar vi på området annars tar vi lyan hos dig :)

slägge

Medlem
Gick med
17 Jul 2007
Hoj
BMW HP4 -14 CBR1000RR -10 (såld) KTM 530 EXC -08
Tjena, tyvärr så blir det ännu längre för mig att köra till Göteborg och de är just därför jag vill plocka upp någon efter vägen så jag slipper köra hela vägen själv :p

Tja. Jag bor i Luleå jag oxå och är sugen åka ner. Har du hittat nån rese Buddy än? :)

slägge

Medlem
Gick med
17 Jul 2007
Hoj
BMW HP4 -14 CBR1000RR -10 (såld) KTM 530 EXC -08
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka