_raffe_
Inte som alla andra
tack
Takar så mycket för alla svar!!! Det har varit till stor hjälp!!!
MVH /raffe
Takar så mycket för alla svar!!! Det har varit till stor hjälp!!!
MVH /raffe
equinoxlb skrev:2674874Gå en SMC kurs snarast möjligt och försäkra i Folksam. Jag pröjsar 5,500 hel/hel för min GSX-R 1000 -02 (+35 år). En -06 hade kostat 7,900 hel/hel. Ganska överkomligt.
kubi skrev:2671205de är inte normalt bolagen har flippad ur min tråkiga r6 var billigast hos trygg hansa 12000 hela året/halv alla andra var mycke dyrare....
tycker att man tar sin hoj in till stan och demonstrerar där så som franskmännen gjorde när de höjde benzinen i frankrike.. jag tycker inte att man ska bara ta de sa ...... streika! tills modisarna ändra på de igen....
tänkt vilken helvete de skulle bli om man strejkar med ett par tusen cycklar i varje stad!
Biohazard skrev:2679108Nja, SMC i all ära, men till min blivande skulle den gå på 16.300 hel/helår. Tänk på att det är en ICKE avställningsbar försäkring, Och att självrisken är 25% av totalsumman..kan bli en del pluringar det..
Biohazard skrev:2679108Nja, SMC i all ära, men till min blivande skulle den gå på 16.300 hel/helår. Tänk på att det är en ICKE avställningsbar försäkring, Och att självrisken är 25% av totalsumman..kan bli en del pluringar det..
TomasG skrev:2671701Just till hondan fanns det märkesförsäkring.
De skulle ha 18000kr som mest oavsätt ålder för en cbr1000rr
Kollade på det innan jag köpte min R1:a
Minns dock inte vilket bolag det var. Hör med din lokala mc återförsäljare.
_raffe_ skrev:2670665Hej alla snälla människor!!! snart är det JULKLAPPAR
Men till saken.
Nästa vecka ska jag köpa mig en APRILIA 1000R MILLO-05 oh tänkte mig att försäkra den! Ringde till FOLKSAM, TRYGG-HANSA, SALUSANSVAR och blev chockad!!!! Folksam vill ha ca 2580kr/månad hel/f, Tryggg-hansa 1730kr/månad hel/f, och salus 1330kr/månad utan att det går att ställa av hojen på vinter!
Är 35år, 10 skadefria år, bor i Karlstad.... NÅGON som har tipps på billigarre försäkringsbolag eller andra tips att kunna komma ner i kostnad!!!
Är mycket tacksam för alla svar!!
mvh /raffe
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024