Det är verkligen oerhört varierande bemötande beroende på vilken personal det är.
Min syster var dit med deras Renault, som hade en tendens att inte starta nu å då av oklar annledning. Hon var vid det tillfället mamma ledig med en 6mån gammal unge. Hon kommer dit, porten öppnas, hon åker in och stänger av bilen. Såklart startar inte bilen när bes. tjejen i detta fall skulle starta den. Vad gör dom? Jo hon tar hjälp av några kollegor att putta ut bilen på parkeringen igen, vänder på klacken och går in och stänger porten. Där står min syster med en 6månader bäbis i famnen och utan telefon. Frågae aldrig om hon ville ha hjälp eller nånting! Hon fick låna telefon av en annan på parkeringen och ringde farsan som fick komma å hjälpa hon.
Stationschefen fick efter det veta att han levde, och jag antar att hon bes tjejen fick veta att hon levde efter det också. Men så kan det gå då man bråkar med en kvinna som jobbar på skatteverket, lever man på att bråka med folk så...
Samtidigt så va brorsan dit med sin gamla BMW häromdagen som itne blive bes på två år, han fick bort massa gamla rost punkter som dom inte tyckte var viktiga längre. Och dom gånger han besiktat hojen har dom mest stått å disskuterat vad de satt för prylar på den m.m...