totoro
Är fulladdad ibland
Har åxå besiktigat på Rissne tills nån nitisk
tjej gnällde på skyltbelysningen på kawan.
Nu besiktigar jag på Bromma block
tjej gnällde på skyltbelysningen på kawan.
Nu besiktigar jag på Bromma block
Det var tamejfan det dummaste du har skrivit, min hoj är unik även om jag inte har byggt om den i hundrstals timmar.
Jag hoppas du är lika munter om någon smäller din hoj, det är ju bara köpesprylar som du kan köpa igen och arbete som du kan göra igen...
Att det är din hoj och all din historik med den är ju skitsamma.
Näe, har aldrig sett att de har bromsprovningsutrustning för hoj här i Sverige... Lite konstigt iofsGör man inte bromsprov i maskin längre?
Här i Japan kör man igenom själv, smidigt som attan.
Gör man inte bromsprov i maskin längre?
Här i Japan kör man igenom själv, smidigt som attan.
Jag hade varit minst sagt besviken om besiktningsmannen kraschade hojen på ett sätt där man kan ifrågasätta hans körbeteende. En olyckshändelse där han tappar hojen kanske man skulle kunna ha överseende med. Alla kan vi ha otur. Även någon som är varsam och försiktig med andra saker. Mänskligt beteende med andra ord.
Jag besiktigade en av mina bilar här om året. När jag kommer in i hallen möts jag av en ung kille. -Är den här bilen original? Min kompis har en som lämnar 500 hk. Redan där förstod man att det inte skulle bli som en vanlig besiktning. Drömmer mardrömmar än idag när jag tänker på den besiktningen. Brukar be till högre makter att jag aldrig mer ska få en sådan idiot när det är dags för det årliga besöket.
Hmmmm Jo de måste de enligt deras kontrollplan. Gör de inte provkörning under dessa krav lär swedac ha synpunkter på detta.Du kan vara lugn. Den killen blev CHEF i Örkelljunga. (!!)
Man får besikta sin hoj på vintern. De måste inte provköra den.
Däremot görs den största bedömningen under just provkörningen men det kvittar om man har någorlunda koll på sin hoj.
Texten i bilden säger bara när provkörning INTE får göras. Vilket inte är riktigt samma sak som inversen till när den måste göras.Hmmmm Jo de måste de enligt deras kontrollplan. Gör de inte provkörning under dessa krav lär swedac ha synpunkter på detta.View attachment 419208
Det säger sig själv, är det plogat och sandat då måste du provköra.Texten i bilden säger bara när provkörning INTE får göras. Vilket inte är riktigt samma sak som inversen till när den måste göras.
Jo det är precis vad de gör här i stan I alla fall...Visste inte att dem fick åka ut i trafiken o köra? Är väl bara dra ngt varv på besiktningsområdet som med bilen?
Skulle bli skitförbannad om dem ska ut i trafiken o köra min hoj, är ju mig försäkringen står på.
Det var tamejfan det dummaste du har skrivit, min hoj är unik även om jag inte har byggt om den i hundrstals timmar.
Jag hoppas du är lika munter om någon smäller din hoj, det är ju bara köpesprylar som du kan köpa igen och arbete som du kan göra igen...
Att det är din hoj och all din historik med den är ju skitsamma.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|