Någon som har Biltemas packrulle och vet om den faktiskt är 100% vattentät som utlovat på hemsidan?
Köp bara galonklädda inuti kommer att vara vattentäta jag låvar
Någon som har Biltemas packrulle och vet om den faktiskt är 100% vattentät som utlovat på hemsidan?
Jag hade packrullen till Norge i måndags, körde i regn i 8h. Innehållet i packrullen var inte ens fuktigt. Däremot det som låg i (BTs) tankväska...
Kör faktiskt med Biltemas racing stövlar och tycker dom funkar. Sköna att gå och stå i. Bra känsla vid växling ,bromsning etc. Sen om dom klarar en vurpa ja det får någon anna testa.
Jag undrar vad ni tycker om Biltemas MC-kedja 520 Street FB-ring art nr:82-124?
-Vad har ni för erfarenheter av denna kedja?
-Vet någon vilken tillverkare som gjort den åt Biltema?
Okej det låter ju bra . Jo har detas tankväska och har hört att den inte är så tät... Körde du med eller utan regnskyddet på då? Tänkte nog packa allt i påsar i tankväskan när vi ska iväg för säkerhets skull
Nån som har testat biltemas regnställ? Hur funkar det isf?
Jag har kört ett antal mil i regn med det och så långt fungerar det som det ska. Men det är så attans fult så jag kommer att byta en vacker dag bara för det. Jag brukar inte bry mig men nån mutta får det vara. Det är också helt omöjligt att pissa utan att kränga av sig det från hela överkroppen ner till stövlarna. Just det sista är nog ett ganska stort minus egentligen.Nån som har testat biltemas regnställ? Hur funkar det isf?
Har handlat mycket på B tema och är överlag nöjd men man ska nog välja sina saker man köper där.
Det är inte alltid pris är viktat mot kvalité, men ganska ofta...
PS, köpte mitt mc batteri där endast för att det enda jag hittade som inte var boltema kostade 1600:-, där typ 300:-. Jag valde det som hade läckt ut minst syra i affären men den funkar fortfarande, hittar kanske en syrapöl i batterihållaren när jag ngn avlägsnar det
har biltema mc batteri och haft i 3 år, aldrig laddat eller tagit ur. funkar huuuur bra som helst än!
Jag har kört ett antal mil i regn med det och så långt fungerar det som det ska. Men det är så attans fult så jag kommer att byta en vacker dag bara för det. Jag brukar inte bry mig men nån mutta får det vara. Det är också helt omöjligt att pissa utan att kränga av sig det från hela överkroppen ner till stövlarna. Just det sista är nog ett ganska stort minus egentligen.
Problemet med alla regnställ är att man inte har dem på sig från början. Det kanske är en kort skur tänker man. Fem minuter senare är det alldeles för sent och man vill inte stänga in fukten...
Regnskyddet låg i väskan... Tänkte liksom aldrig på att det kunde behövas.
Jag tänkte i första hand ha det till regniga bandagar, annars slänger jag på mig goretex eller tar bilen
att pissa med tight skinställ är inte helt lätt det heller.
Du har möjligtvis inte artnr på tanklocket? Har en husa 07 borde passa tycker jag
Syra eller gel?
Tror jag har ett gelbatteri från biltema i 125:an, det är slutet iallafall, och det har varit igång i drygt 2 år än så länge, och still going strong
Är inge elstart och annat tjafs iof som kan käka på batteriet.
Batteriet har stått i garaget hela vintern, och nu när jag tryckte på laddaren så gick den på underhållsladdning nästan direkt
Jag körde med biltemas delade ställ på gelleråsen i torsdags, spöregn hela dagen. Funkade skitbra och känns bättre att förstöra ett billigt regnställ när man klotar. Hade det funnits karboreband till knäpuckarna skulle det varit perfekt
Jag var också där, det var då jag allvarligt började fundera på regnställ . vi höll ut i 3 omgångar och den 4:e stog vi över sen drog vi... Med regnställ kanske man hade orkat halva dagen iaf.
Någon som testat biltemas kedjeverktyg?
har köpt nytt drivpaket, men har inte bästämt mig om jag skall lämna in den eller köpa verktygssatsten och göra det själv.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|