Rundik
Tusenkonstnär
Ingen som har testat den där läder-tvålen 36-4523, kanske något att få bort insekterna med. Jag får la köpa en å testa kanske.
""Hur avgör man om oljan är bra?
Bara inte motorn skär ihop så kan man anse att oljan är bra! eller?""
Precis vad jag satt och funderade på.
Ingen som har testat den där läder-tvålen 36-4523, kanske något att få bort insekterna med. Jag får la köpa en å testa kanske.
Funderar på att investera i Biltemas tankväska och sidoväskor, men eftersom scouterna sparkade ut mig långt innan knopknytarkursen och jag knappt lärt mig knyta skorna ännu blir jag osäker när jag ser alla remmar, snoddar och snören på väskorna. Hur fäster man dem så att de sitter ordentligt egentligen?
Tankväskan har ju magnet, men jag antar att remmarna bör användas för att säkra på nåt sätt? Det känns inte som en bra idé att bara låta dem hänga.
Sidoväskorna antar jag att man bara kastar över sadeln, men sen ska ju helst eländet sitta kvar också. Misstänker att remmarna kommer in i bilden här, men hur?
Vad använde du då? Oljan eller balsamet?
Sidoväskorna antar jag att man bara kastar över sadeln, men sen ska ju helst eländet sitta kvar också. Misstänker att remmarna kommer in i bilden här, men hur?
Blev mer eller mindre tvungen att testa deras tankväska nu i sommras, har man inte double bubbel så blir det väldigt jobbigt med fartvinden: läs ryggskott!Tankväskan har ju magnet, men jag antar att remmarna bör användas för att säkra på nåt sätt? Det känns inte som en bra idé att bara låta dem hänga.
Som jag påpekat tidigare:
Den biltemaprodukt som diskuteras mest, både för och emot, är den enda som är kvalitetsklassad.
Nån som har nån erfarenher av deras mc kedjor?
Vadå, klippte du remmarna?Ja tog bort remmarna och använde bara magneten och upp till 250 km/h så satt iaf väskan kvar
Samma sak skulle väl ha hänt om du körde på lelles kedja med taskigt bakdrev?!
Nån som har nån erfarenher av deras mc kedjor?
Vadå, klippte du remmarna?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |