Magnetfästet håller alldeles utmärktVadå, klippte du remmarna?
Tjena!
Hur är Biltemas depåstöd? Passar det till en Fazer tro?
För övrigt så är Biltemas grejjer helt ok enligt mig. Billig silvertejp
Jag handlar massor hos Biltema. Det är definitivt inget fel på deras verktyg med 10 års garanti. Bil/MCvårdsprodukter funkar bra.
Svetspinnar, TIG-elektroder, svetstänger, mm är också bra.
Dock är inte allt bra, men ingen tvingar ju en att köpa det som inte håller måttet. Jag har alltid haft känslan att de som klagar på Biltema är de som inte kan avgöra vad man ska köpa där och vad man ska låta bli att köpa där.
För att gnälla lite. Verktygen är bra men det är ju inga krafthylsor och utan kvitto är det inte kul att ha knäckt 2 spärrskaft.
För att gnälla lite. Verktygen är bra men det är ju inga krafthylsor och utan kvitto är det inte kul att ha knäckt 2 spärrskaft.
Dom har både bra och dåliga saker men det finns bra mycket skit där men sorterar man lite kan det ju bli komiskt när man kommer in på lokala järnaffären eller mc affärer och ser att deras pris för samma pryl är 5 gånger högre.
Är det ingen som kör runt i ett vurpollon från biltema?
Är det ingen som kör runt i ett vurpollon från biltema?
När vi fick återförsäljare för Teng-tools i byggden (rätt många år sedan), så fick brodern en sats med intsruktion att kolla vad den tålde.Inser att jag behöver komplettera mitt tidigare inlägg. Det är naturligtvis också så att man ska använda verktygen på rätt sätt. Det gäller både Biltema:s och andra leverantörers verktyg. T ex är det en dödssynd att dra åt en skruv/mutter med en spärrnyckel, speciellt om man jobbar med större dimensioner. Det är de inte dimensionerade eller avsedda för.
Jag var och köpte packväskorna på Biltema igår.
Det ända tveksamma med dom är väl att man inte stänger dom med dragkedja utan med två spännen. Kan vara svårt att få dom att hålla tätt.
Nu har jag ju inte lastat något i dom, det kanske blir bättre när man kör med packning i dom.
Nåväl, det märker jag när jag åker till Norge nästa vecka. Bra pris var det i alla fall.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|