Mike
Suzukifanatiker?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- #Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*
Jepp, Biltema funkar klockers.
Här en lista på vad som inköpts och till belåtenhet:
- Bromsrengörning på burk, perfekt till det mesta
- X4 spray, halva pengen mot 5-56, WD40, suveränt att använda på fälgbanorna för att hålla skiten i schack
- Lednycklar, spärrskaft, skruvmejslar, krafthylsor m.m, dom som har 10års garantin
Som en polare som är bilmek. uttryckte det:
Klart att Bacho och liknande är bra, inget snack, men till vad en sån mejsel kostar så får jag 5st på bilbuttricks, och oavsett så blir även Bachon sliten och nytt är alltid nytt...
- Mc-kapell, mycket bra
- Kopparpasta
- Fälglack
- Spolarvätska, klockrent!
- Torkarblad
- Avfettning
Ja, listan kan göras lång...
Det som jag använt som inte pallat måttet är mc-batteriet, orkade inte att lämna tillräckligt med ampere för att dra runt..
Här en lista på vad som inköpts och till belåtenhet:
- Bromsrengörning på burk, perfekt till det mesta
- X4 spray, halva pengen mot 5-56, WD40, suveränt att använda på fälgbanorna för att hålla skiten i schack
- Lednycklar, spärrskaft, skruvmejslar, krafthylsor m.m, dom som har 10års garantin
Som en polare som är bilmek. uttryckte det:
Klart att Bacho och liknande är bra, inget snack, men till vad en sån mejsel kostar så får jag 5st på bilbuttricks, och oavsett så blir även Bachon sliten och nytt är alltid nytt...
- Mc-kapell, mycket bra
- Kopparpasta
- Fälglack
- Spolarvätska, klockrent!
- Torkarblad
- Avfettning
Ja, listan kan göras lång...
Det som jag använt som inte pallat måttet är mc-batteriet, orkade inte att lämna tillräckligt med ampere för att dra runt..