Kalleman1
Ängel trots allt
Biltemas Insektsborttagare = KUNG!
använde det minsta spärrskaftet i 1000:- lådan att dra loss en hjulmutter med låsmutter ver lite sliten så hylsan greppade inte slog fast en tum hylsa med handsläggan på med lilla skaftet satta över ett rör och drog loss skiten :d den höll men efter att tag så började den hacka åkte tillbaks och böt eftersom det var 10 års garanti inga frågor tog bara 1 minut så hade jag en ny
snacka om övervåld och det var på håret att den höll
Sjalvfallet jag var bara lite sarkastisk. Aven om det kanske inte framgick.
Det ar bara vi nordar som tanker pa sana saker...
ja men en bra lista blir detde blir ju inte liite o lägga in
Biltemas Insektsborttagare = KUNG!
Kollade i nya katalogen idag och Biltema börjar med Nitverktyg till O-rings kedja kommer att kosta 699kr snacka om att det var det som man väntade på att dem skulle börja med!
Det var ju gott att höra! Köpte det igår. Köpte mig även den där kudden man torkar av visiret med. Någon som vet om den skall användas torr?
någon vet något om den nya diodbaklampan från biiiiiiiiiiiltema? verkar vara ännu en nice pryl från detta underbara ställe
Tryckindikerande ventilhattarna fungerar bra. Jag har en gång råkat köra med för lite luft i samband med en pyspunka så jag tycker att det är utmärkt att kunna kasta en blicka på hatten. – Rekommenderas.
Köpte samma ventilhattar men valde att inte sätta dem på hojen. Hattarna är blytunga och risken finns att de efter ett tag orsakar att ventilen bryts av mot fälgen De hamnade på Gisebokärran
Köpte samma ventilhattar men valde att inte sätta dem på hojen. Hattarna är blytunga och risken finns att de efter ett tag orsakar att ventilen bryts av mot fälgen De hamnade på Gisebokärran
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|