Var i grymt behov av regnkläder när det börja ösa ner på vår hojresa på veckoslutet. Passligt dök feltema upp och vi handlade varsin heltäckande dräckt.
2 delat "ställ"
handskar
skor
Och shit vad det var kass...
Jag tog L storlek, är 185/82 (okej sku kanske ha kuna köra XL men...), min kompis tog XL, han ca 182/90 (minst lika litet som L var på mig)
Det var tajt och satt relativt bra, men kragen gick inte att få fast för halshålet var så litet så rocken ströp mig.
In i handskarna fick jag inte mina 10
r, och fodret inne i handskarna blev dubbelt så det gick inte att köra me dem.
Skorna saknade botten, och var sönder efter första användningen...
Det var en av de sämsta investeringar jag gjort i mitt liv, men, det räddade oss från att bli våta den fredagen det regnade i ½ timme.

Ska försöka få pengarna tillbaka men, som ni kan gissa, så ligger påsarna i sopen..
2 delat "ställ"
handskar
skor
Och shit vad det var kass...
Jag tog L storlek, är 185/82 (okej sku kanske ha kuna köra XL men...), min kompis tog XL, han ca 182/90 (minst lika litet som L var på mig)
Det var tajt och satt relativt bra, men kragen gick inte att få fast för halshålet var så litet så rocken ströp mig.
In i handskarna fick jag inte mina 10

Skorna saknade botten, och var sönder efter första användningen...
Det var en av de sämsta investeringar jag gjort i mitt liv, men, det räddade oss från att bli våta den fredagen det regnade i ½ timme.

Ska försöka få pengarna tillbaka men, som ni kan gissa, så ligger påsarna i sopen..