Köpte vinterhandskarna igår. Gick ut ur butiken, tog på mig dem. satte mig på hojen.. klev av och in i butiken igen för återlämning
Vad var felet på dom då?
Köpte vinterhandskarna igår. Gick ut ur butiken, tog på mig dem. satte mig på hojen.. klev av och in i butiken igen för återlämning
Lite skoj att huset på de blinkersarna ser ut ungefär som på de här, som är en aning dyrare...tänkte ge ett tips till er som köpt diodblinkerserna lås insexlåsskruven på baksidan med locktite innan ni kör har kört bort 2 av mina låsskruvar,annars funkar dom kanonbra
Hehe, jag gjorde nästan samma sak. Innerfodret glider runt i handsken så att man får noll (0) känsla.Köpte vinterhandskarna igår. Gick ut ur butiken, tog på mig dem. satte mig på hojen.. klev av och in i butiken igen för återlämning
Så är det ju i alla fodrade handskar oavsett prislapp tycker jag.Hehe, jag gjorde nästan samma sak. Innerfodret glider runt i handsken så att man får noll (0) känsla.
Fodret var felsytt på ena handsken, men det var inte därför ja inte kunde ha dem. Då hade jag bara bytt såklart. Utan de var på tok för tjocka och ja hade ingen koll på reglagen med dem.Vad var felet på dom då?
Fodret var felsytt på ena handsken, men det var inte därför ja inte kunde ha dem. Då hade jag bara bytt såklart. Utan de var på tok för tjocka och ja hade ingen koll på reglagen med dem.
Hehehe, fasen, det måste spanas in lite närmare!Var förbi ett sådant varuhus förra veckan, visiren såg misstänkt lika ut Shoei standard. Någon som testat? Perfekt, istället för att hålla på med rengöring byter man bara 90kr, är ju en bit billigare..
Jag har (haft otur) bara dålig erfarenhet av biltemas så kallade prestandard produkter gent emot andra kända märken. Borrmaskiner eller vinkelslipar med plastdrev invändigt, bromsskivor som fort blivit skeva, spärrnycklar som pajat, polermaskiner där padsen vibrerat/suttit snedt osv.
Resterande gånger jag varit nöjd med deras produkter har varit då jag tex tagit för givet att tex multimetern inte ska visa exakt utan snarare +/- 0,1V. Dvs jag har inte haft för avsikt att använda det regelbundet eller på något speciellt yrkesmässigt sätt.
En vinkelslip tex funkar kanske jätte-bra för hobbyfixaren... men att använda den dag ut och dag in... håller dem inte till. Återigen mina erfarenheter!
Någon som testat deras jacka & byxa? Behöver någat att pendla till jobbet med
Förstår inte vad du menar. Hur kan det vara samma sak i en handske som saknar foder?Så är det ju i alla ofodrade handskar oavsett prislapp tycker jag.
Du har inte kollat här ?
http://www.x3mseller.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=steg_tva&artgrp=18
Köpte goretexkläder där till i vintras o är allt annat än missnöjd. Kanonkvalitet !
Fråga en som köpt en hästens säng för 100 000:- om han sover bättre i den än en som man hittat på myrorna för 650:-
)
I
Biltemas verktyg kan inte heller mäta sig med SnapOn men väl med Kamaza och andra märken med en vettig prislapp.
Fingrarna slant.Alla fodrade handskar som jag provat känns klumpiga menade jag.Förstår inte vad du menar. Hur kan det vara samma sak i en handske som saknar foder?
Edit: Köpte ett par corell-mc-vinterhandskar på en mc-mässa för några år sen. Dom har bara stoppning på utsidan av handen så det värmer bra samtidigt som dom är väldigt smidiga. Innerfodret glider inte mot ytterhandsken när man använder dom.
Fodret var felsytt på ena handsken, men det var inte därför ja inte kunde ha dem. Då hade jag bara bytt såklart. Utan de var på tok för tjocka och ja hade ingen koll på reglagen med dem.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|