Någon här som har köpt deras Mc-ryggsäck?
Åker alltid till plugget med en helt vanlig väska runt nacken vilket inte känns allt för stabilt..
Vad är skillnaden mellan en vanlig lite slapp ryggsäck och en Mc-ryggsäck?
Jepp, kör med deras rygga. Sitter fint på ryggen och drar eller sliter inte i axlarna som en mjukis har en tendens att göra. Inte heller i "högre" hastighet. Toppen att packa datorn (MacBook 13") i dessutom. Packnätet suger dock, alldeles för tight.
Kvaliten känns ok, inte som en Boblbee, men ok. Hittills under sisådär 400 mil så håller allt ihop =)
Såg de säljer tankskydd med carbon look 40 kr Låter ju kanonbra
Alla behöver inte penisförlängare för att få ligga.
Ska ta och testa biltemas styrhöjare på motarden, missat att de hade såna. Känns som för simpel grej för att kunna misslyckas med.
För egen del så köpte jag stövlarna pga priset och att de såg helt ok ut och verkade ha hyfsade skydd.
Som någon annan påpekade så är de lite trånga i skaftet, men det funkar. Min dragkedja pajade efter jag använt dem några gånger, ingen höjdarkvalitet där...
Jag har definitivt inget ekonomiskt intresse i BT, men tycker att det är ett par helt ok stövlar får såna som inte vill betala tre gånger så mycket för en märkespryl. Det ska dock sägas att mina nästa stövlar inte blir från BT, utan av mer känt fabrikat.
Jag tog kortet i höstas och var snabbt tvungen att skaffa en komplett utrustning, så det blev stövlar, handskar och ryggskydd från BT.
Dessa saker med undantag från ryggskyddet kommer att bytas ut när ekonomin tilllåter.
Jag har "racingstövlar" från biltema och tycker de är bra i passform samt temperatur, har aldrig frusit trots 5grader varmt och regn samt enkla strumpor, och inte blir det varmt på sommarn heller! tåpuckarna klarar lite slitage också
Där har vi en grej som jag skulle fundera över mer än en gång. Vad händer OM materialet spricker när du sätter ner hojjen efter en bakhjulsrepa?
Snål som jag avr köpte även jag dessa stövlar i höstas körde 3 ggr med dem.... plockade fram dem nu i våras och typ 5 ggn iår gick dragkedjan sönder.... stövlarna ser ut som nya.....
Åkte till Biltema där jag köpt dem....
Idioterna frågade efter kvitto.....
De gav blanka faan i att titta på skicket......
Att de var istort sett oanvända......
Köpte nya alpin stövlar idag .....
Är det någon som lyckats fästa dem på en tank?
Snål som jag avr köpte även jag dessa stövlar i höstas körde 3 ggr med dem.... plockade fram dem nu i våras och typ 5 ggn iår gick dragkedjan sönder.... stövlarna ser ut som nya.....
Åkte till Biltema där jag köpt dem....
Idioterna frågade efter kvitto.....
De gav blanka faan i att titta på skicket......
Att de var istort sett oanvända......
Köpte nya alpin stövlar idag .....
Varning för strålkastare http://www.biltema.se/Bil---MC/MC/Tillbehor/Huvudstralkastare-Twin/ de får ej godkänd ljusbild hos besiktningen.
Nån som testat biltemas 520 kedja på bana eller gata?
vet att deras 530 kedja duger gott o väl till en gixxer 1000 turbo men inte läst nåt om deras 520 kedja.
Nån som testat biltemas 520 kedja på bana eller gata?
vet att deras 530 kedja duger gott o väl till en gixxer 1000 turbo men inte läst nåt om deras 520 kedja.
Verkar vara ojämn kvalitet på kedjorna... Jag körde ca 100h motard/grus/enduro med en biltemakedja på ktmN innan den va slut.. Medans pappas nästan nya kedja gick av mitt i en länk i djup snö efter bara någon timme.
Det har dock hänt för mig också fast på en RK-kedja
Så i framtiden betalar jag hellre Biltema för något som kanske håller än RK för något som kanske håller
Så... köp en.. Men behåll kvittot!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |