Jag har inte orkat läsa hela tråden, men känns inte en lansering på hösten lite snett när man säljer mc-prylar?
jag jobbar på biltema.. och visst, det låter ju sisådär med mcprylar.
Men offroadstöd skall ja köpa! Och grejerna ja klämt på har jag gillat! speciellt fatbar styret och mchandskarna med carbon över knogarna. mkt prisvärda (400kr)
På sommaren handlar jag mest bensin
Var inne på hemsidan precis för att kolla depåstöd men jag hittar inge, som jag läste här innan så skulle någon mer köpa depåstöd för att de var så billiga.
Någon som vet om det finns några? eller om det kommer?
Det finns möcke skit på biltema, skrattaåt kul att nämna kompisens topplockspackning som höll en hel månad , ventilkåpspackning 14dagar, till en Volvo B23, men vad kan man begära med det priset, mekonomen kostade 3ggr mer och funkade, orginal kostade 5ggr mer som trygghet),
-Jag menar vem vågar köpa en låprishjälm, oavsett butik (eller polykarbonat som studsar upp och knäcker nacken vid minsta marksyning ), ovetande om det funkar eller inte när det gäller, (Ok jag fick hjärnskada men jag sparade tusen spänn ).
Depåstöd kommer oxå att införskaffas, jag menar de borde inte kosta mer än 100kr.
sunt förnuft
Jag köpte gänglåsning för 19 spänn på biltema, tuben stor som en resetandkräm typ, när jag skulle använda den så kändes den tom, ser att det står 3 mg på den
Det fyller inte ens korken
Klart man kan vara billig när man säljer tuber tomma till 97%
Min Loctite tub som tog slut häromdagen har jag haft sen lätt-mc tiden..
Var inte heller särskillt impad när jag låg under min Cadillac Coupé De Ville i ett trångt, kallt garage och skruvade sönder den ANDRA avdragaren från Biltema.
Fast kanske värst är att det är så mycket luffare där, speciellt ( eller bara?) i Botkyrka
Kanske nån som skrivit tidigare men jag såg att även Jula börjat sälja depåstöd.
Det finns möcke skit på biltema, skrattaåt kul att nämna kompisens topplockspackning som höll en hel månad , ventilkåpspackning 14dagar, till en Volvo B23, men vad kan man begära med det priset, mekonomen kostade 3ggr mer och funkade, orginal kostade 5ggr mer som trygghet),
Dåliga verktyg med garanti, mot vad? att dom inte rostar eller....
Men det har blivit bättre, man får välja sina saker. (tramp)Cykelgrejor fungear helt OK ovch deras saker har låga priser, jämfört med samma kvalitet på andra ställen.
Men Tack biltema för att ni kommer in och påverkar de stora som har tagit överpriser och konkurerar.
Viktigt dock att konsumentleden, Tidningar, Bike, Motorrad, MC-nytt mm, Vi på SH m.m. visar vad som är skit och inte.
-Jag menar vem vågar köpa en låprishjälm, oavsett butik (eller polykarbonat som studsar upp och knäcker nacken vid minsta marksyning ), ovetande om det funkar eller inte när det gäller, (Ok jag fick hjärnskada men jag sparade tusen spänn ).
Depåstöd kommer oxå att införskaffas, jag menar de borde inte kosta mer än 100kr.
sunt förnuft
Har aldrig fattat det där med skydd på knogarna.jag jobbar på biltema.. och visst, det låter ju sisådär med mcprylar.
Men offroadstöd skall ja köpa! Och grejerna ja klämt på har jag gillat! speciellt fatbar styret och mchandskarna med carbon över knogarna. mkt prisvärda (400kr
Är det hos dig man beställer om man vill handla på postorder?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|