Var in på Biltema Sundsvall igår.. Kvaliteten på prylarna tar jag inte upp här, men servicen..
Hur kan det komma sig att det nästan alltid står en snorhyvel bakom kundservice-disken och rapar upp " Ledsen den är tyvärr slut" till 80% av kunderna i kön?
Har dom inget lagersystem som varnar när saldot på detaljerna understiger ett visst antal för att kunna beställa från centrallagret INNAN hyllorna gapar tomma!?
Jaja, leveranserna därifrån kanske kommer på vissa dagar, men det är bara en dålig ursäkt tycker jag.
Har jobbat med lagerhållning själv så jag vet att det förmodligen beror på lathet eller okunskap och det är jävligt irriterande.
Har reagerat på detta tidigare för många år sen då jag skickade ett mail till Biltemas kundservice. Ett par dagar senare vart jag uppringd av en jeppe som först inte ville presentera sig men påstod sig jobba på Biltema S-vall. Han ömsom klagade och hotade mig. Ett av de skummaste samtal jag haft faktiskt. Istället för att ta till sig av kritiken så fortsätter dom i samma stil. Nya lokaler men samma arbetssätt.
En bajskorv blir ju inte en choklad/negerboll för man rullar den i socker..
Har handlat min sista pryl hos dom.
Ville bara skriva av mig..