Tänk bara tanken om alla MC-firmor och importörer hade agenter som tipsade var gång det kom in en pryl.Fy fan vad vi skulle ha att läsa en massa ointresant info.
Så,signalerna har gått fram:´´´BILTEMA´´är bäst(enligt vissa).
Den dagen alla MC-firmor och importörer börjar lansera prylar som kostar 25-30% av vad likvärdiga produkter kostar i den övriga detaljhandeln kommer nog även dessa att få en hel del trådar om sina nya prylar på SH!
Ser fram mot att de antar utmaningen. Att börja sälja MC-delar i Sverige till UK-priser skulle förmodligen räcka till för att få mängder med gratisreklam i forumen.
Nu alla prisjägare så skall ni få ett budget-tips,kolla på louis i Tysklands grejor,mycket bredare sortiment till bättre priser. www.louise.de
Jo, billigt är det men det jag sett (inte enormt mycket, nota bene, sånt personer i min omgivning har beställt hem) har haft fan så mycket mer varierande kvalitet än Biltemaprylarna. Och oftast inte åt rätt håll... dock, jag kommer säkert att beställa en del även från Louis (och då använda URL www.louis.de utan 'e' på slutet.
Även dom inser nog att det är 37 grader på den andra sidan...
37 är i kroppen, 30-32 mer typiskt för huden.
![Mattias :mattias :mattias](/img/smilies/mattias.gif)
Last edited: