Frösö Ante
Boost
D låter så nu ja....vänta du till slutet av nästa säsong när du vant dig vid effekten
MilleN skrev:2523701Det lär inte behövas
Silverryggen skrev:
Det går fortare än man tror Jag tyckte att min 1.1l Fiesta -85'a vart riktigt rapp när jag böt nå membran så att det variabla insuget öppnade Jag var van att vara tvungen att lägga den mot varvstoppet å dumpa kopplingen för att rulla iväg mjukt å fint, det var ett misstag när allt funkade, å bromsarna INTE funkadeDainese skrev:2523838D låter så nu ja....vänta du till slutet av nästa säsong när du vant dig vid effekten
MilleN skrev:2453490Tja, efter några år med bilträffar, tusentals posts på bilforum och efter massa styling-tokerier på bilen så har jag tröttnat lite, jag har blivit smått besatt av sporthojar istället
Ska köpa en Suzuki GSX-R så fort jag hittar nån för en vettig peng, har redan köpt skinnställ och hjälm och diverse skyddsattiraljer, fastän jag faktiskt aldrig ens provkört en sporthoj Bara cross och sånt
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=40153
Ser fram emot nästa sommar då kortet ska tas
Bilen som ska säljas till förmån för hoj: http://www.garaget.org/?car=776
kika gärna även in på hemsidan, www.opelomega.se
För din egen skull skulle jag rekommendera att du lägger pengarna på stövlar och handskar före stylingMilleN skrev:Ska lägga en beställning på lite snyggt från www.s-racing.se i veckan tänkte jag också
Umiss skrev:2543445Det går framåt, synd att vädret sätter stopp nu Hur går det med teorin?
Går väl bra att behålla jänkaren även fast man köpt en Gixxer 1100, så gjorde jagThyg0d skrev:2482688*skrattar* Låter exakt som jag... Har hållt på med bilar i 15 år, amerikanska sådana... Och sen var det liksom dags... Och folket runt omrking tyckte jag var tokig som köpte en Gixxer 1100... Massor med respekt för höga farter, på hojjen... I bilen så tänjer man på dom varje dag...
Sen det där med att köra över sin förmåga... Har upptäckt att det inte behöver gå speciellt fort för att vara ruskigt nära gränsen för vad man klarar..
Mycket snygg hoj och jupps... det ska vara dom snabba färgerna...
Välkommen!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |