Biltok som blivit sugen på hoj :)

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Dainese skrev:
2523838 D låter så nu ja....vänta du till slutet av nästa säsong när du vant dig vid effekten:D
Det går fortare än man tror :D Jag tyckte att min 1.1l Fiesta -85'a vart riktigt rapp när jag böt nå membran så att det variabla insuget öppnade :hihi Jag var van att vara tvungen att lägga den mot varvstoppet å dumpa kopplingen för att rulla iväg mjukt å fint, det var ett misstag när allt funkade, å bromsarna INTE funkade :D
Nu tycker jag att min lätt trimmade R750 är småseg ibland... :D

Hej å välkommen till trådskaparn förresten :hej Du går åt rätt håll! :hihi

Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
MilleN skrev:
2453490 Tja, efter några år med bilträffar, tusentals posts på bilforum och efter massa styling-tokerier på bilen så har jag tröttnat lite, jag har blivit smått besatt av sporthojar istället ;)

Ska köpa en Suzuki GSX-R så fort jag hittar nån för en vettig peng, har redan köpt skinnställ och hjälm och diverse skyddsattiraljer, fastän jag faktiskt aldrig ens provkört en sporthoj :D Bara cross och sånt :rolleyes:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=40153

Ser fram emot nästa sommar då kortet ska tas :yoparty

Bilen som ska säljas till förmån för hoj: http://www.garaget.org/?car=776

kika gärna även in på hemsidan, www.opelomega.se :)

Välkommen du nyfrälsta:tummenupp

MilleN

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
GSX-R 750 -97, Fiddy DBR-1 125cc :)
Jag gjorde en polare en otjänst igår, lät honom provköra min :) Han har en gammal CBR600 och han tyckte helt plötsligt den gick som en moppe, han blev sur :rolleyes:

Tack för fler välkomnanden, och sandstream det är redan för sent haha, kåpglas, lampskydd, kraschpuckar och depåstöd blev det hos S-racing ;) Handskar och stövlar kommer under vintern, hoppas det blir rea någonstans.

Umiss tjaa ;) Hur går det med slangningen hehe?

MilleN

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
GSX-R 750 -97, Fiddy DBR-1 125cc :)
Umiss skrev:
2543445 Det går framåt, synd att vädret sätter stopp nu :( Hur går det med teorin?

Klarade precis 3 datorprov på raken :yoparty

Har bara kuggat en gång iofs och det var första gången jag testade, hoppas att det riktiga provet är lika enkelt :rolleyes:

Hatar statistik-frågor, helt menlösa. :mad:

Janne_1956

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1100-89
Thyg0d skrev:
2482688 *skrattar* Låter exakt som jag... Har hållt på med bilar i 15 år, amerikanska sådana... Och sen var det liksom dags... Och folket runt omrking tyckte jag var tokig som köpte en Gixxer 1100... Massor med respekt för höga farter, på hojjen... I bilen så tänjer man på dom varje dag... :D
Sen det där med att köra över sin förmåga... Har upptäckt att det inte behöver gå speciellt fort för att vara ruskigt nära gränsen för vad man klarar..

Mycket snygg hoj och jupps... det ska vara dom snabba färgerna... :D
Välkommen!
Går väl bra att behålla jänkaren även fast man köpt en Gixxer 1100, så gjorde jag ;)
Och välkommen i klubben MilleN.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...