Är det någon här som känner till Octacoin?
En vän har investerat där och det är en sjukt avkastning. 10% i VECKAN
Om någonting låter för bra för att vara sant så är det oftast det. Den enda som i slutänden tjänar på pyramidspel är de som sitter längst upp i toppen. Alla andra är förlorare.
Jag har också en kompis som har gått med i det där och han påstår att han fick tillbaka satsade pengar efter någon månad och att han får 1500:- varje måndag. Det låter för bra för att vara sant men man kanske skulle testa att slänga in minimipengen och se vad som händer.
Jag brukar alltid vända på ryggen till pyramidspel då det känns fel att någon alltid blir rövknullad i slutänden men det vore ju kul att få reda på om man verkligen kan tjäna pengar på det...
Jag har också en kompis som har gått med i det där och han påstår...
När jag satsade på Onecoin så va den stora fördelen att min investering växte oberoende av om jag rekryterade fler eller inte.
Visst fick jag bonus om så skedde, men man kan helt släppa nätverket och bara vänta.
Gav det något då? Bitcoin gav ju rejäl utdelning om man var med i början men så är det ju med allt annat också
Jag borde mao skaffat ett konto o lagt ut en länk som alla min SH-vänner kunde anmält sig på
Visst hade alla reggat sig?
Uppe i $502 nu, flugan håller i sig
http://www.reuters.com/article/2015/11/04/us-global-markets-bitcoin-idUSKCN0ST1UI20151104?
Om man tittar på det som en potentiell vinst, vilket det är innan man antingen har cash i näven (SEK på banken) , eller att det blivit en erkänd etablerad valuta, så ja, det ger bra hela tiden.
Jag har varken sålt av nått eller har några planer på det än, men jag stoppade in femsiffrigt i mars och har strax över miljonen nu.
Uppgången är rätt så jämn och stabil, likaså tillväxten runt om i världen.
Onecoin är ju inte en kryptovaluta än, den är under uppbyggnad, efter 80% mining så "släpps den", nu 25%,
men om man kollar på antalet användare/medlemmar så är Onecoin två efter Bitcoin nu.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|