Björn.e vs Pelle.b

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Tja som ni kanske märkt har en viss rivalitet uppstått i vinter mörkret. Pelle har på nått lustigt sätt fått för sig att han är snabbare än mig :va men det bevisar historien att han inte är...Så Pelle vi behöver ju inte förstöra alla trådar utan se till lite fakta... här kommer några kalla för dig :hördu Jag leder med 5:2 :blah

2005

Gelleråsen: Pelle:18 plats/ Björn:Böt
LMS: Pelle:19/ Björn:10(+20+sec pga tjuvstart) :arsele
Falken: Hittar inga resultat men pelle var snabbare dock körde jag med hyfsat läckt nyckelben...

2004

Knutstorp: Pelle:20/ Björn:11 :arsele
Gelleråsen: vet inte var du kom men jag vann B-finalen... :arsele
Lms: Pelle:B-final och 23 plats/ Björn:22:a i A-final :arsele
A-torp Hittar inga resultat men jag var säkert snabbare :arsele

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Vem av er har vidrigast hoj då? Det borde rimligen vara en promenadseger, åtminstone rätt snart.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Magnus skrev:
2005 får jag till 2-1 till Pelle.b´s fördel. Man kan inte leva på gamla meriter (2004) så du får nog börja gasa lite iår :7peta

App app app det går sketa bra om jag ska vara ärlig. I andra sporter för man ju statestik flera hundra år tillbaka :7peta

björn

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Strider skrev:
Jaså Du, när skall herrn själv börja plocka pokaler IGEN då? :7peta :7peta

En första plats om året är precis lagom tycker jag :nicka

björn.e skrev:
App app app det går sketa bra om jag ska vara ärlig. I andra sporter för man ju statestik flera hundra år tillbaka :7peta

björn

Ja men det är ju inga RIKTIGA sporter :hihi

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
björn.e skrev:
Tja som ni kanske märkt har en viss rivalitet uppstått i vinter mörkret. Pelle har på nått lustigt sätt fått för sig att han är snabbare än mig :va men det bevisar historien att han inte är...Så Pelle vi behöver ju inte förstöra alla trådar utan se till lite fakta... här kommer några kalla för dig :hördu Jag leder med 5:2 :blah

2005

Gelleråsen: Pelle:18 plats/ Björn:Böt
LMS: Pelle:19/ Björn:10(+20+sec pga tjuvstart) :arsele
Falken: Hittar inga resultat men pelle var snabbare dock körde jag med hyfsat läckt nyckelben...

2004

Knutstorp: Pelle:20/ Björn:11 :arsele
Gelleråsen: vet inte var du kom men jag vann B-finalen... :arsele
Lms: Pelle:B-final och 23 plats/ Björn:22:a i A-final :arsele
A-torp Hittar inga resultat men jag var säkert snabbare :arsele
:pannkyss
hmmmm. 2004 är ett år som för mig ligger längre bort i tiden än Jesus födelse, med andra ord utanför preskriberingstiden. Men om du tycker du behöver det så fortsätter vi gärna år 2006 från 5-2 till din favör. Jag räknar nämligen kallt med att ha plockat in detta försprång på cirka 4 tävlingar. (Jag får nog motvilligt erkänna att på din hemmabana blir du svårslagen, attans vad fort du körde där..)

Tärningen är kastad, må bäste man vinna.....(såvida det inte blir du!) :yoparty

(Satan, vad sugen jag blev på att åka hoj nu....)

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Pelle B skrev:
:pannkyss
hmmmm. 2004 är ett år som för mig ligger längre bort i tiden än Jesus födelse, med andra ord utanför preskriberingstiden. Men om du tycker du behöver det så fortsätter vi gärna år 2006 från 5-2 till din favör. Jag räknar nämligen kallt med att ha plockat in detta försprång på cirka 4 tävlingar. (Jag får nog motvilligt erkänna att på din hemmabana blir du svårslagen, attans vad fort du körde där..)

(Satan, vad sugen jag blev på att åka hoj nu....)

Intresant fight detta kommer bli :corn

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:
Men om du tycker du behöver det så fortsätter vi gärna år 2006 från 5-2 till din favör. Jag räknar nämligen kallt med att ha plockat in detta försprång på cirka 4 tävlingar. (Jag får nog motvilligt erkänna att på din hemmabana blir du svårslagen, attans vad fort du körde där..)

Nej jag känner mig ganska lugn vi kan börja från 0-0 jag kommer ju endå att ta hem detta :hihi Jag vill ju bara visa för dig att du inte är så snabb som du tror i dina blöta drömmar och att en mer nyansera syn på dina prestationer kanske inte är så dumt :arsele . Det blir ju så tråkigt om du skulle lägga av mitt i sommaren bara för att du inser att du bara kan ta mig på banor du åkt 4875 varv runt :hihi

björn

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
björn.e skrev:
Det blir ju så tråkigt om du skulle lägga av mitt i sommaren bara för att du inser att du bara kan ta mig på banor du åkt 4875 varv runt :hihi

björn

Säger killen som tillhör inventarierna på Sviestabanan..... :tuttar

Och allt snack om att du kommer bli distanserad har två ändanmål, dels skall det psyka ner dig så totalt att du kommer börja köra 250SP för att ha något att skylla tiderna på, dels är det en mental övertalning. Något i stil med "jag kan flyga". Jag är helt övertygad om att detta kommer fungera och kommer därför fortsätta att hävda att du mest är ivägen ute på banan! :fatta!

Buspojke

Professional skirt-chaser
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Briggs & Stratton
Pelle B skrev:

Och allt snack om att du kommer bli distanserad har två ändanmål, dels skall det psyka ner dig så totalt att du kommer börja köra 250SP för att ha något att skylla tiderna på, dels är det en mental övertalning. Något i stil med "jag kan flyga". Jag är helt övertygad om att detta kommer fungera och kommer därför fortsätta att hävda att du mest är ivägen ute på banan! :fatta!
:machinegu :kryckor

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:

Vaffel du borde ju ha en orange väst där det står "rundningsmärke" samt en saftblandare på hjälmen så man inte kör in i dig när du försöker få fart på skramlet du kallar hoj. A-torp (om jag kommer dit) kommer att bli startskottet för nått folk kommer kalla början på Pelles undergång.

björn

benfre

Avdankada RR-åkare. Kanske ERF nästa år?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CR 250 Tvitakt
björn.e skrev:
Vaffel du borde ju ha en orange väst där det står "rundningsmärke" samt en saftblandare på hjälmen så man inte kör in i dig när du försöker få fart på skramlet du kallar hoj. A-torp (om jag kommer dit) kommer att bli startskottet för nått folk kommer kalla början på Pelles undergång.

björn

Är det inte onödigt att ni sitter här och pajkastar om era placeringar. Som bäst kan ni juh bli 3:a och 4:a i år. BPW-Racing har två kombatanter i R600 2006 som kommer att abonnera på de två översta pallplatserna :yoparty

/Fredrik

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
[IRONI MODE]Det är ju skönt att R1000 folk inte håller på såhär... där smygs det o tisslas o tasslas o pratas bakom ryggen på varandra istället :hihi eller inte [/IRONI MODE]

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
benfre skrev:
Är det inte onödigt att ni sitter här och pajkastar om era placeringar. Som bäst kan ni juh bli 3:a och 4:a i år. BPW-Racing har två kombatanter i R600 2006 som kommer att abonnera på de två översta pallplatserna :yoparty

/Fredrik

Att en av Knatte, Fnatte och Tjatte lyckades hitta gasen inebär ju inte att resten av resten av Ankeborgs-maffian gör det :D . Fnatte och Tjatte lär ju inte ha samma tur som du hadde förra året :hihi Man vinner ju fortfarande inte några tävlingar bara för man har störst tält i depån :pannkyss

björn

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping