Pelle B
Ny medlem
Jonte VSB R-T skrev:2126818Ursäkta att jag lånar tråden. Jonte VS Pelle = 1-0
he he he he...
Ni kommer att behöva försprånget!
Jonte VSB R-T skrev:2126818Ursäkta att jag lånar tråden. Jonte VS Pelle = 1-0
he he he he...
Pelle B skrev:2129693Ni kommer att behöva försprånget!
björn.e skrev:2132044Lilla vän om du inte lyckas hålla hojen på jätte breda A-torp hur ska du då kunna hålla dig på hjulen på vår "gocart" bana? Lika bra att du erkänner dig besegrad och börjar med pingis Just det höll på att glömma
björn
Ja så hojjen verkar ju hitta runt i det tempot undrar bara om Ecce gör dethåkan skrev:2137733Jag tycker det är dags att nån tar Patrik Packalens tid från 2004 på 54.8 i Rookie600 snart...
kom igen nu! du har ju kört fler varv på banan än vad du torkat dig själv där bak ju!
håkan skrev:2137733Jag tycker det är dags att nån tar Patrik Packalens tid från 2004 på 54.8 i Rookie600 snart...
kom igen nu! du har ju kört fler varv på banan än vad du torkat dig själv där bak ju!
Hitecfrollo skrev:2137929Hej håkan, jag lånar tråden lite.
Fick du ordning på bromsarna, så du blev nöjd sen?
Hitecfrollo skrev:2137929så vi får se lite tajt och frän racing på Sviesta.
Gottis skrev:2137988Japp det hoppas jag han fick med tanke på att han va och snodde min bromsolja
håkan skrev:2138027
Tycker att nån borde ta o förbättra "banrekordet" i Rookie600 snart
björn.e skrev:2138041Har du ingen att slänga käft med i din klass vi behöver ju inte sätta rekord varje år med tanke på att hela fältet i en A-final ligger jämt och inte släpar 10 sec mellan första och sista gubbe
Vidare brukar jag ju spöa upp dig på varenda banan som vi kört lika mycket på
björn
Klart du görhåkan skrev:2138120nä, R1000 är så jävla fina i kanten hela tiden
10 sec.. nä fan, vissa måste ju starta lite tidigt bara för att få lite extratid pålagt... eller hur var det nu?
Det där med varenda bana ska vi nog se... Anderstorp körde jag lite fortare än dig, i torrt åtminstone och det var 1:a gången jag snurrade på den banan!
Vi ska nog se... jag siktar på att ta R1000 "banrekordet" från förra året på 53.1 av Niklas Berggren... undra om jag fixar det?
håkan skrev:2138120nä, R1000 är så jävla fina i kanten hela tiden
10 sec.. nä fan, vissa måste ju starta lite tidigt bara för att få lite extratid pålagt... eller hur var det nu?
Det där med varenda bana ska vi nog se... Anderstorp körde jag lite fortare än dig, i torrt åtminstone och det var 1:a gången jag snurrade på den banan!
Vi ska nog se... jag siktar på att ta R1000 "banrekordet" från förra året på 53.1 av Niklas Berggren... undra om jag fixar det?
björn.e skrev:2138266Hörru din lilla pärla jag har inte satt min fot på den banan på två år vidare så satte jag mitt snabbaste var på DET ANDRA varvet innan lecan tog hand om mig. Med dinna tider på regn hade jag ju varvat dig . Sen kan du ju inte leva på min tjuvstart hela din kariär heller
christer skrev:2138001Förutsättningen för Tajt racing är väl att alla startar samtidigt
Då har du en större chans att han visar dig runt Sviesta ordentligt nu dåGottis skrev:2137988Japp det hoppas jag han fick med tanke på att han va och snodde min bromsolja
Du får se till att komma till och tömma oftare, det där lät inte riktigt friskthåkan skrev:... och det som kom ut först kan man väl kalla för vit sörja och resten var skapligt brun...
Pelle B skrev:2185795Det är väl dags kvittera ställningen mot björnen nu till helgen, visserligen på den enda bana han är snabb på och min axel fortfarande är kass (sedan marksyningen i A-torp) men det är väl det handikapp nallen behöver för att inte behöva bli rundad på yttern hela tiden. Numer är dessutom hojen trimmad med extra snabba kåpor, nybucklad tank (som minskar luftmotståndet) ny strömlinjeformad fotpinne och en extra snabb styrhalva. Detta i samband med ett tvättat skinnställ gör att jag inte kan komma på något som kan gå fel. Så se upp nallen, för nu jävlar skall det bli åka av!
Pelle B skrev:2185795Det är väl dags kvittera ställningen mot björnen nu till helgen, visserligen på den enda bana han är snabb på och min axel fortfarande är kass (sedan marksyningen i A-torp) men det är väl det handikapp nallen behöver för att inte behöva bli rundad på yttern hela tiden. Numer är dessutom hojen trimmad med extra snabba kåpor, nybucklad tank (som minskar luftmotståndet) ny strömlinjeformad fotpinne och en extra snabb styrhalva. Detta i samband med ett tvättat skinnställ gör att jag inte kan komma på något som kan gå fel. Så se upp nallen, för nu jävlar skall det bli åka av!
Glöm inte att tala om att det regnade så in i igår när du tränade på slicsbjörn.e skrev:2186528Hörru gubbe lilla det är nog lika bra att du tajpar fast dig i styret för annars kommer du inte orka sitta kvar på hojen. Själv har jag trimmat med nysytt skinnställ som är insmort i babyolja Det går nu fort som fan. Vidare kan jag tillägga att jag la några snabba 53r i går. Så om du inte trimmat med en turbo är det nog dags nu, annars kommer du bara få se igen
björn
björn.e skrev:2186528Hörru gubbe lilla det är nog lika bra att du tajpar fast dig i styret för annars kommer du inte orka sitta kvar på hojen. Själv har jag trimmat med nysytt skinnställ som är insmort i babyolja Det går nu fort som fan. Vidare kan jag tillägga att jag la några snabba 53r i går. Så om du inte trimmat med en turbo är det nog dags nu, annars kommer du bara få se igen
björn
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |