Med tanke på Nallens vassa starter vet man ju hur det kan gå eller intechrister skrev:2186867Sätter min slant på Björne, efter att ha monterat special kåpor med en bas som vida slår kolfiber av fabrikatet Kellogs Cornflake kartong så blir han vassare än någonsin
Pelle B skrev:2186653Nu har du nog blandat ihop det lite. 53r och du, det måste varit Falkenberg du var och körde då. Eller var det kan din tid från Atorp 1.53
Skall försöka hålla mig på hjulen denna gång, sedan kan jag vänta in dig efter målgång.
Och du, bry dig inte om att ta med några öl. Jag bjuder!
björn.e skrev:2186967Jag sa aldrig om det var 1:53 eller 0:53 eller ev 2:53 Du kan glömma bort att du får bjuda på öl, här ska köras så in i H. Det kommer bli en fröjd att se din besvikna min . Sen kan du väl för saken skull se till att komma i mål, det känns ju lite pinsamt om jag ska få vinna på det sättet en gång till
björn
Pelle B skrev:2187082hmmm. Kommer inte på något spydigt sätt att svara dig så jag håller tyst......
Fan, se nu till att hålla regnmolnen borta så ska jag lära mig den där helvetesjävlaskitkurvan bakom kullen. Vi ses imorgon! (eller du kanske håller dig därifrån tills på fredag?!)
Magnus skrev:2186743Tror att det börjar bli dags att hålla lite vadhålning om vem som kommer att gå segrande ut striden på Sviestad.
*Björn.e har ju fördel av hemmaplan och en halvskadad Pelle b, men verkar ju ha en förkärlek till bollhaven.
*Pelle b är säkert riktigt revanch sugen efter Anderstorp och vill inte släppa mer poäng till Björn.e.
Så det blir en hård fight. Lägger min peng på att Pelle b utjämnar till 1-1.
Medin skrev:2188303Kör ni bara. Nästa säsong kommer jag igen
björn.e skrev:bla bla bla...jag mest tittade på fåglar..
Pelle B skrev:2197062Höll ju på att glömma:
Snorvalp! Se nu till att komma ner till Falkenberg skall jag lära dig åka hoj!
björn.e skrev:2211235om jag inte blir av med hojen
björn
Jonte VSB R-T skrev:2211489Vart du så ledsen att du ger upp helt? Kanske rätt, du är så vansinigt gammal.
björn.e skrev:2211688Nja vore det inte för Pelle och Kobbe hade jag gett upp redan i höstas (ja medin du med). Det har blivit så jävla seriöst allt . Folk köper nya hojar och plockar ut på banan . Känns som vi är dom sista B-träskförarna (ne inte du pelle) och att all humor försvunit från sporten och Sh
björn
björn.e skrev:2211688Nja vore det inte för Pelle och Kobbe hade jag gett upp redan i höstas (ja medin du med). Det har blivit så jävla seriöst allt . Folk köper nya hojar och plockar ut på banan . Känns som vi är dom sista B-träskförarna (ne inte du pelle) och att all humor försvunit från sporten och Sh
björn
björn
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari