Björn.e vs Pelle.b

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Kobbe skrev:
2212290 Vafan menar du att jag inte är seriös?
Jag har ju uppstrajpad rejsbuss och najtång ju!
Jag har ingen najtång! Mötte Björn.E idag med min trafic han på en kåplös honda. Ryktet går att han kommer vara på sviestad även 2007 ;)

Uppmaning: tjöp inte björnas hoj. :pannkyss

Last edited:

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
J.Andersson skrev:
2212898 Jag har ingen najtång! Mötte Björn.E idag med min trafic han på en kåplös honda. Ryktet går att han kommer vara på sviestad även 2007 ;)

Uppmaning: tjöp inte björnas hoj. :pannkyss

Ryktet säger ingen ting :mad: Sen ska du vara tyst om min nya TKR-topp som jag körde in idag :mad: Dags att börja bli rädd pelle-plutt :hihi

björn

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
björn.e skrev:
2213131 Ryktet säger ingen ting :mad: Sen ska du vara tyst om min nya TKR-topp som jag körde in idag :mad: Dags att börja bli rädd pelle-plutt :hihi

björn

Jävla A-förarfasoner.......Lite rädd måste jag dock erkänna att jag är när du finns på banan, man vet ju inte vad man kan hitta bakom nästa krök.
En ljuddämpare, ett halvt kåpset eller en oljepöl?

Nä, det är rätta takter. Nu skall vi visa nykomlingarna att vi gamla talanglösa rookierävar kan minsann vi mä! När blir nästa tävling för din del nu? Blir det B-racet i falkenberg eller Linköping eller håller du dig till Karlskoga EM? Skall du till falken eller KGA har jag nog sovplats över. :yoparty

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:
2213749 Jävla A-förarfasoner.......Lite rädd måste jag dock erkänna att jag är när du finns på banan, man vet ju inte vad man kan hitta bakom nästa krök.
En ljuddämpare, ett halvt kåpset eller en oljepöl?

Nä, det är rätta takter. Nu skall vi visa nykomlingarna att vi gamla talanglösa rookierävar kan minsann vi mä! När blir nästa tävling för din del nu? Blir det B-racet i falkenberg eller Linköping eller håller du dig till Karlskoga EM? Skall du till falken eller KGA har jag nog sovplats över. :yoparty

Nja då jag räknar med att sälja hojen så blir det nog inte så mycket mer i år :rolleyes: . Men vi får se ska ut och ta några varv imorrn och känna på det.

björn

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Äsch, inte fan kan du ge upp nu! Nu måste du ju ge igen för senast och sätta Pelle på plats! :fakta

Förresten tycker jag ni körde jäkligt bra båda två på Sviestad. :tummenupp

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Penguin skrev:
2216053 Äsch, inte fan kan du ge upp nu! Nu måste du ju ge igen för senast och sätta Pelle på plats! :fakta

Förresten tycker jag ni körde jäkligt bra båda två på Sviestad. :tummenupp

RR är en lustig sport :va Satte utan att ta för mycket säkerligen 10 höga 56 tider idag :huvet Helt plötsligt var det kul att köra :4skrika . Fan kunde man inte gjort det för en vecka sedan :fatta! nja i vilket fall ska pärlan bort...tror jag...

björn

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
björn.e skrev:
2215361 Nja då jag räknar med att sälja hojen så blir det nog inte så mycket mer i år :rolleyes: . Men vi får se ska ut och ta några varv imorrn och känna på det.

björn

Nu pratar du i nattmössan Nallen :tomten , ta genast bort alla annonser du satt ut på vraket och bit ihop. Klart du inte skall lägga av nu, skall man lägga av skall man göra det när man är på topp och vi har långt dit :tuttar . Så det är bara att jaga lite nya sponsorer som vill vara med att betala och så visar vi A-förarna nästa år att silvertejp funkar i den klassen oxå. (Vi kanske rent av skulle starta TSB "Team Silvertejp och Buntband" :yoparty )

Seså, sluta tjura nu och ta det som en man och kom ner till Falkenberg den 18:e så skall jag komma upp igen till B-racet och visa dig runt på Sviestabanan! :7peta

Edit: Glömde en sak......
:arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:
2218646

Seså, sluta tjura nu och ta det som en man och kom ner till Falkenberg den 18:e så skall jag komma upp igen till B-racet och visa dig runt på Sviestabanan! :7peta

Edit: Glömde en sak......
:arsele :arsele

Kobbe har redan varit på mig men min elaka chef ger mig inte ledigt. Där i mot har minna spioner medelat att du vill få till en 5/1:a och försöka dig på det omöljliga. Att köra ifrån mig på min egen banan två gånger på ett år. Jag säger bara: du är välkommen upp så ska jag ge smörj gubbe :4skrika Sen är det inte skrot det är en Honda :7peta

björn

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
björn.e skrev:
2218664 Sen är det inte skrot det är en Honda :7peta

björn

Och skillnaden är..... :va
Det spelar ingen roll hur mycket silvertejp du försöker använda för att dölja detta, det är och förblir just en Honda, tyvärr.

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
björn.e skrev:
2218462 RR är en lustig sport :va Satte utan att ta för mycket säkerligen 10 höga 56 tider idag :huvet Helt plötsligt var det kul att köra :4skrika . Fan kunde man inte gjort det för en vecka sedan :fatta! nja i vilket fall ska pärlan bort...tror jag...

björn

Du såg ut att ha kul på banan igår i alla fall! Som du stog och tjatade vid grinden varje pass! :4skrika Den där brömda sladden som bara du såg är ju lite lustig förståss :tungan

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Alx skrev:
2220168 Du såg ut att ha kul på banan igår i alla fall! Som du stog och tjatade vid grinden varje pass! :4skrika Den där brömda sladden som bara du såg är ju lite lustig förståss :tungan

Jag lovar, jag gjorde som Håkan och sladda ut på start och mål. Att ni är så klumpiga att ni missar min Gp debut kan jag ju inte rå för :4skrika

Pelle B skrev:
2218730 Och skillnaden är..... :va
Det spelar ingen roll hur mycket silvertejp du försöker använda för att dölja detta, det är och förblir just en Honda, tyvärr.

Ja det är ju tur att den klara att hålla sig upprätt i väta i alla fall :7peta

björn

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
björn.e skrev:
2220273 Jag lovar, jag gjorde som Håkan och sladda ut på start och mål. Att ni är så klumpiga att ni missar min Gp debut kan jag ju inte rå för :4skrika

Den var säkert skitgrym, jag var ju tvungen att kolla så ingen klotade i esset, man måste ju göra sitt jobb när man sköter starten.
:musik

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Trådlyft....

Dags att lyfta upp tråden igen då det snart är dags för en ny förnedring av Nallen på hans hemmabana. Sedan SM:et ryktas det att han lagt ca 100-120 varv varje vecka för att komma tillbaka till sitt forna jag. Men Team Kinds MK kommer upp på lördag för att mysmeka ihop det sista på hojarna under natten och sedan visa att gammal är äldst under söndagen. Nu är det dags för låga 55:eek:r!

(Har under två veckor specialstuderat denna bana genom satellitbilder och genom ett idogt data- och utvecklingsarbete lyckats ställa in hojen efter detta, analyser har granskats av det officiella Yamaha-teamet i Japan och de hävdar att vi har ställt in grejorna näst intill perfekt! :tummenupp )

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:
2268764 Dags att lyfta upp tråden igen då det snart är dags för en ny förnedring av Nallen på hans hemmabana. Sedan SM:et ryktas det att han lagt ca 100-120 varv varje vecka för att komma tillbaka till sitt forna jag. Men Team Kinds MK kommer upp på lördag för att mysmeka ihop det sista på hojarna under natten och sedan visa att gammal är äldst under söndagen. Nu är det dags för låga 55:eek:r!

(Har under två veckor specialstuderat denna bana genom satellitbilder och genom ett idogt data- och utvecklingsarbete lyckats ställa in hojen efter detta, analyser har granskats av det officiella Yamaha-teamet i Japan och de hävdar att vi har ställt in grejorna näst intill perfekt! :tummenupp )

Bahhh din potta jag har bane mig inte lagt några ynka 100 varv lägg till en nolla så är du i närheten :7peta Sen kan jag förstå att du behöver hela Yammas yrkeskår. Det lär ju gå åt för att få fart på en helt talanglös gubbe som dig. Nu i tisdags skruvade jag på varenda skruv på fjädringen bara för att göra det hela lite lättare för dig. Dock kom Kobbe med den ultimata lösningen att hel sonika ta bort all dämpning och köra stelt :rolleyes: Ne nu måste jag köra igång min "spöa skiten ur Gubbfan" simulator. Synes på söndag om inte lördag :fyllisar

björn

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
björn.e skrev:
2269439 Bahhh din potta jag har bane mig inte lagt några ynka 100 varv lägg till en nolla så är du i närheten :7peta

Så talar en äkta "A-förar-wannabe"!! Kom precis på att eftersom vi inte kan dricka några öl efter kvalet kan jag bjuda på dem redan på lördag kväll!!!

Se you.........loser.......

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:
2270454 Så talar en äkta "A-förar-wannabe"!! Kom precis på att eftersom vi inte kan dricka några öl efter kvalet kan jag bjuda på dem redan på lördag kväll!!!

Se you.........loser.......

Jo men jag har ju inte tänkt att sova i min buss och sen vet jag ju att du gör allt för att få supa ner mig så att dinna redan obefintliga chanser kan öka någon promille :7peta Jag kanske kommer ut på lördag och byter däck om du har grejor jag kan låna? Imo att jag inte har något fett sponsorkontrakt med Honda som gör dessa saker åt mig :hihi

björn

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Repsol ringde faktiskt idag svamlade om Moto GP. Jag svarade att ni ringt fel nr. No,no,no We want J.Andersson.
Sen började han prata löjligt höga summor som jag skulle få , skämta säkert,så jag la på luren.

Förresten vem vill köra honda :D

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
J.Andersson skrev:
2271096 Repsol ringde faktiskt idag svamlade om Moto GP. Jag svarade att ni ringt fel nr. No,no,no We want J.Andersson.
Sen började han prata löjligt höga summor som jag skulle få , skämta säkert,så jag la på luren.

Förresten vem vill köra honda :D

Hörruuu din lilla yber-Rookie innan du börjar hugga på dom gammla rävarna får du nog se till att bli torr bakom öronen :mad: Minuten är inte fort runt gocartbanan se så... ut och skruva på någon skruv på traktorn du har i garaget :7peta :)

björn

blade00

Superstock #9
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
KTM 300 EXC -12, Kymco Agility -07, Italjet 50cc, Kawasaki 80cc -00
Trevlig läsning pöjkar, det är sånt här som får arbetsdagen att gå lite lättare
Gasen i bötten nu i helgen så ses vi nästa år i A-klasse :pannkyss

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping