Björn.e vs Pelle.b

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
björn.e skrev:
Att en av Knatte, Fnatte och Tjatte lyckades hitta gasen inebär ju inte att resten av resten av Ankeborgs-maffian gör det :D . Fnatte och Tjatte lär ju inte ha samma tur som du hadde förra året :hihi Man vinner ju fortfarande inte några tävlingar bara för man har störst tält i depån :pannkyss

björn
Men att ha stort megatält är skönt, lite space och air är aldrig fel :tungan

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
LOTTAK skrev:
Men att ha stort megatält är skönt, lite space och air är aldrig fel :tungan

:mattias Men det går inte fortare för det. Jag tror att jag skulle åka fortare om jag fick sova sked med Medin för då vill jag nog komma hem fort :hihi

björn

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
björn.e skrev:
:mattias Men det går inte fortare för det. Jag tror att jag skulle åka fortare om jag fick sova sked med Medin för då vill jag nog komma hem fort :hihi

björn
Ska notera detta till i sommar :fakta
Om du kommer och vill ha skydd i vårt 3x9 :hihi

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
Björn o Pelle satt o dividera
killarna börja diskutera
Undra vem som snabbast av oss är
Alla på sporthoj undrar nog där
Sedan startades en liten tråd
I den fick dom allehanda råd
Gottis Magnus LOTTAK med flera
Goda råd e alltid dyra
i huvvet alla råd börja snurra
Kanske detta e nästa Alex mot V-Gurra

S.Trinberg....

va tvungen... :corn

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
björn.e skrev:
Att en av Knatte, Fnatte och Tjatte lyckades hitta gasen inebär ju inte att resten av resten av Ankeborgs-maffian gör det :D . Fnatte och Tjatte lär ju inte ha samma tur som du hadde förra året :hihi Man vinner ju fortfarande inte några tävlingar bara för man har störst tält i depån :pannkyss

björn

:tummenupp Vi är i alla fall överens om nåt..... :tummenupp

björn.e skrev:
Vaffel du borde ju ha en orange väst där det står "rundningsmärke" samt en saftblandare på hjälmen så man inte kör in i dig när du försöker få fart på skramlet du kallar hoj. A-torp (om jag kommer dit) kommer att bli startskottet för nått folk kommer kalla början på Pelles undergång.

björn

Börjar du redan backa ur? Helt plötsligt har även A-torp blivit en "kanske jag kommer"-tävling. Kom du bara, så skall du få för rundningsmärke :fatta!
Om du sedan kommer att kunna hålla isär "saftblandare" och "oljad blixt!" får väl tiden utvisa! :arsele
Ödmjuk som jag är skall jag inte påtala hur långsam du är, men jag lovar att vänta på dig i "park farme". :pannkyss

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:
:tummenupp Vi är i alla fall överens om nåt..... :tummenupp

Börjar du redan backa ur? Helt plötsligt har även A-torp blivit en "kanske jag kommer"-tävling. Kom du bara, så skall du få för rundningsmärke :fatta!
Om du sedan kommer att kunna hålla isär "saftblandare" och "oljad blixt!" får väl tiden utvisa! :arsele
Ödmjuk som jag är skall jag inte påtala hur långsam du är, men jag lovar att vänta på dig i "park farme". :pannkyss

Tja det känns just nu som alla tävlingar är "kanske" tävlingar. Känns skönt att du ska vänta på att jag ska bli klar i "park farme" när du redan packat in din skrothög i släpet :arsele

björn

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
björn.e skrev:
Tja det känns just nu som alla tävlingar är "kanske" tävlingar. Känns skönt att du ska vänta på att jag ska bli klar i "park farme" när du redan packat in din skrothög i släpet :arsele

björn

Det skall inte vara så många kanske Björn. Ut och ragga spons nu istället för att sitta hemma och häcka. Jag ser fram emot flera kvalpilsner denna säsong så nu tar du dig i kragen ,klipper dig, sväljer stoltheten och går ut och tigger! :fatta!

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Dags att börja häkla varan lite :kulspruta

Ja Pelle det börjar närma sig, min nya älskling går "utahelvete" så du får nog trycka i den där 1000cc motorn du har i reserv. Annars kommer du inte ha en pullis på A-torp oändliga raka. Jag har satt kvalölen på kylning redan nu så du kan få dig en kall en när den värsta förnedringen har släppt :D

snabbbjörn

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Både jag och snabbräcern har på inrådan av extremt snabba förare i USA satsat på iden att vila oss i form. Varken jag eller hojen har varit igång sedan SO-finalen förra året (med undantag när tomten lånade den för en liten burnis!) men jag tankte åtminstone starta den till helgen. Som sagt ett halvårs vila har säkert gjort susen och jakten på tiondelarna börjar nästa torsdag morgon! Try to keep up, bro!

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:
2096293 Både jag och snabbräcern har på inrådan av extremt snabba förare i USA satsat på iden att vila oss i form. Varken jag eller hojen har varit igång sedan SO-finalen förra året (med undantag när tomten lånade den för en liten burnis!) men jag tankte åtminstone starta den till helgen. Som sagt ett halvårs vila har säkert gjort susen och jakten på tiondelarna börjar nästa torsdag morgon! Try to keep up, bro!

Ne det är väl inte så lustigt när du bränt runt på Laguna-seca med fullspons från skramlaha, nu rycktas det ju om +60 startande så vi får väl ta och försöka överleva första böj inann jag klipper om dig :hihi

björn

LOTTAK skrev:
2096305 Ecce min vän, jag tror du har lite att bita i nu :3freak
Moddat färdigt hojen än? :7peta

Grejor kommer förhoppningsvis på måndag så då blir det en förvandling från Jordfräs till Gp-räjser igen :tummenupp

björn

cbrman

Smärta är en högre grad av njutning
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
cbr 600RR -03
björn.e skrev:
2100298 Ne det är väl inte så lustigt när du bränt runt på Laguna-seca med fullspons från skramlaha, nu rycktas det ju om +60 startande så vi får väl ta och försöka överleva första böj inann jag klipper om dig :hihi

björn

Grejor kommer förhoppningsvis på måndag så då blir det en förvandling från Jordfräs till Gp-räjser igen :tummenupp

björn

Ja jävlar va snabb den kommer att bli...

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
björn.e skrev:
2102440 Den lilla-svarta kom idag, ska koppla in den på måndag om jag hinner sen blir det överljudsfart på LMS rakan :tummenupp

björn

Smygtrimmar du? Är det så att du börjar bli orolig för att inte hänga med?

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:
2109513 Smygtrimmar du? Är det så att du börjar bli orolig för att inte hänga med?

Det är en Pelle-tracker, den håller pejl på dig samt är kopplad till din styrbox via satelit så att jag kan fippla lite med din kitmotor :arsele

björn

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
björn.e skrev:
2110640 Det är en Pelle-tracker, den håller pejl på dig samt är kopplad till din styrbox via satelit så att jag kan fippla lite med din kitmotor :arsele

björn

ööh, finns det sådana och var köper man dom? :va Jag tycker faktiskt att det där börjar likna lite fusk, eller?

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Pelle B skrev:
2110697 ööh, finns det sådana och var köper man dom? :va Jag tycker faktiskt att det där börjar likna lite fusk, eller?
Köpa?
Nej, nej, den är specialbyggd av Kuckelimuck AB i Bluffhult :D
Enda exemplaret och Ecces privata patent på den är redan klar :tummenupp

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Hoj
Jaja, jag bjuder på den...

Det är väl bara att vänta på att Björne skall lyckas styra deras ekipage in i Linköping och slå på datorn bara för att knappra in något förnedrande.
Till mitt försvar får jag väl säga att jag passerat den där Björnen på utsidan 2 gånger denna helgen. Att jag sedan tog i lite för mycket i racet och både hann resa mig, putsa till hojen samt diskutera världsläget med funktionärerna innan hans silvertejpshonda kom puttrande förbi, syns ju tyvärr inte i resultatlistan. Men jag är inte bitter! :mad: :mad:
Jag bugar och tar det som en man, :fatta! 1-0 till björnen, bara nu axeln läker skall jag visa att gammal är äldst och förnedra denna björn på sin hemmabana!

......
.......
........
Fy faan för regn! :död

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Pelle B skrev:
2126496 Det är väl bara att vänta på att Björne skall lyckas styra deras ekipage in i Linköping och slå på datorn bara för att knappra in något förnedrande.
Till mitt försvar får jag väl säga att jag passerat den där Björnen på utsidan 2 gånger denna helgen. Att jag sedan tog i lite för mycket i racet och både hann resa mig, putsa till hojen samt diskutera världsläget med funktionärerna innan hans silvertejpshonda kom puttrande förbi, syns ju tyvärr inte i resultatlistan. Men jag är inte bitter! :mad: :mad:
Jag bugar och tar det som en man, :fatta! 1-0 till björnen, bara nu axeln läker skall jag visa att gammal är äldst och förnedra denna björn på sin hemmabana!

Fy faan för regn! :död

Tur för dig att mitt wä wä wä inte funkar i nya lyan än. Så jag nöjer med att säga :arsele

björn

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping