Blåst av SH-medlem

Status
Ej öppen för fler svar.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Swedie skrev:
en regel är nog att inte sälja till de som fortfarande försörjer sig på mamma och pappa (de under 18). T.ex Limstift

De va de fjöntigaste jag någonsin hört.
Det kan väl stämma i något fall men jag har blivit blåst av en som är 30 och en som är 18...
Dock inte här..

Innan jag var 18 så köpte jag en hel del saker här på annons och det var både 3000 o 25000kr klassen.. Jag bor hemma och hade vid det tillfället inte fyllt 18.

Så det blir till o tänka om.. :tummenupp
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Den här tråden borde ha blivit låst i ett tidigt skede!
Killen har gjort bort sig, att kasta skit och vara nedlåtande
är lätt när man själv anser sig ofelbar.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hellre sugen än blåst... jag har en enkel princip, pengar först och sen prylarna när jag säljer något, då slipper iaf jag bli blåst och jag skulle aldrig drömma om att lura någon, heder är en moralsak och det är jag stolt över.

/Sover gott på nätterna :tummenupp
 

MikkE

Guest
och han säger att han har "glömt bort" att PMa tillbaka.. killen snittar ju 1,33 inlägg per dag ju! och de e väl ett tecken på att han är inne mkt, och då ska man fan inte kunna glömma alla gånger..
 
Last edited:

HanneZ

Guest
angående hd-klubbar tycker ja att man ska skilja på respekt och rädsla, någon/några man har respekt för är man inte rädd för!
 

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lessebo Kommun
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Jag förstår så klart att ni är förbannade och jag vet väl egentligen inte vad jag ska säga annat än att jag ber om ursäkt. Anledningen till att jag har varit slö är väl att Mago inte har varit speciellt aktiv heller, jag köpte böckerna i somras och fick kontouppgifter den 4:e november!
Självklart skulle jag ha betalat då och framförallt inte varit tyken i det senaste PM'et, jag var grinig på allt möjligt helt enkelt.
Nu är det så att jag förstår att han menar allvar och fixar en transaktion på pengarna plus lite till ikväll.
 

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lessebo Kommun
Hoj
VTR 1000F Firestorm
En annan grej till mitt försvar (?) är att Mago är den enda här inne som har haft problem med mig. Jag har svarvat och fräst och tillverkat lite allt möjligt till folk här och ingen mer har klagat. Och ni som misstolkar, jag menar inte att jag inte har gjort fel den här gången, bara att detta är en engångsföreteelse.
 

HanneZ

Guest
Limstift skrev:
En annan grej till mitt försvar (?) är att Mago är den enda här inne som har haft problem med mig. Jag har svarvat och fräst och tillverkat lite allt möjligt till folk här och ingen mer har klagat. Och ni som misstolkar, jag menar inte att jag inte har gjort fel den här gången, bara att detta är en engångsföreteelse.
starkt o be om ursäkt! de krävs de mod till!
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Limstift skrev:
En annan grej till mitt försvar (?) är att Mago är den enda här inne som har haft problem med mig. Jag har svarvat och fräst och tillverkat lite allt möjligt till folk här och ingen mer har klagat. Och ni som misstolkar, jag menar inte att jag inte har gjort fel den här gången, bara att detta är en engångsföreteelse.

Skillnaden är väl att då är det du som får betalt. men vad vet Jag ..
 

henkablyfot

Ready To Race
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 250 exc/f
ktmjacke skrev:
HA är INGEN indrivningsfirma,det är en hojklubb.Många använder deras namn när dom ska skoja till det om indrivning m.m. Men jag kan lova att det inte är uppskattat av klubben.Nu är nog risken väldigt liten att nån av dom sitter o läser här på detta forum,men tänk på att det är allvarligt att påstå såna där saker,även om det skulle ligga sanning i det.

Precis. Gäller att välja sina ord väl..
 

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lessebo Kommun
Hoj
VTR 1000F Firestorm
Det saknas förresten en siffra i ditt kontonummer Mago!
Lite roligt förresten nu när du fått ett litet utbrott, så KAN jag inte betala! :rofl :rofl :rofl
Så skicka den sista siffran!
 

MikkE

Guest
Limstift skrev:
Jag förstår så klart att ni är förbannade och jag vet väl egentligen inte vad jag ska säga annat än att jag ber om ursäkt. Anledningen till att jag har varit slö är väl att Mago inte har varit speciellt aktiv heller, jag köpte böckerna i somras och fick kontouppgifter den 4:e november!
Självklart skulle jag ha betalat då och framförallt inte varit tyken i det senaste PM'et, jag var grinig på allt möjligt helt enkelt.
Nu är det så att jag förstår att han menar allvar och fixar en transaktion på pengarna plus lite till ikväll.
om det nu är så som du skriver tycker jag att man kan kasta lite skit på Mago, eftersom att han startade en hel tråd för detta..

EDIT: jag plockade bort "hur dum kan man bli.." i mitt första inlägg om dig, då jag har ändrat åsikt angående detta. Fel av en att kommentera då man inte vet HELA sanningen från båda sidorna. sorry.
 

Limstift

Flooork!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lessebo Kommun
Hoj
VTR 1000F Firestorm
MikkE skrev:
EDIT: jag plockade bort "hur dum kan man bli.." i mitt första inlägg om dig, då jag har ändrat åsikt angående detta. Fel av en att kommentera då man inte vet HELA sanningen från båda sidorna. sorry.

Hehe, men va gulligt! Ska jag vara ärlig så spelar det inte mig någon större roll vad ni skriver, jag hade gjort likadant. Skinnstället är förresten redan sålt, och kameran hade jag i alla fall en spekulant på innan Mago startade denna tråden.
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Limstift skrev:
Jag förstår så klart att ni är förbannade och jag vet väl egentligen inte vad jag ska säga annat än att jag ber om ursäkt. Anledningen till att jag har varit slö är väl att Mago inte har varit speciellt aktiv heller, jag köpte böckerna i somras och fick kontouppgifter den 4:e november!
Självklart skulle jag ha betalat då och framförallt inte varit tyken i det senaste PM'et, jag var grinig på allt möjligt helt enkelt.
Nu är det så att jag förstår att han menar allvar och fixar en transaktion på pengarna plus lite till ikväll.
Starkt! :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top