Blade 1134XX Fighter

-BOMBER-

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2008
Hoj
Yamaha Fazer 600 -00, gixxer 750 -96
Riktigt riktigt snyggt bygge:tummenupp
råkade liksom bara beställa en likadan farm lampa till min egen hoj... tyckte det såg så coolt ut på din!

:yoparty

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Nu är första steget i lacken avklarat och det ser mkt bra ut redan nu när det vart en färg på alla delar, väntar med spänning på hur det blir när allt motiv kommit på:)

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Ramlade ner en porrig liten pryl i lådan idag.

img47fb8b0bee32b.jpg

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Jag har lite beslutsångest, skulle ni ha satt på en magkåpa för att få ner det vita?

Bifogat

• PICT28961.jpg
    PICT28961.jpg
    88.1 KB · Visningar: 572

RND

Blygsam
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
ZX7R -98
Vad är det där för liten rolig pryl då??:va

Ang. det vita förstår jag din tanke, men jag tycker att det är snyggt som det är. Testa att köra med den utan spoiler en stund, stör det dig sätt dit en i efterhand. Jäkligt skysst bygge för övrigt.:tummenupp

//RND

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Vad är det där för liten rolig pryl då??:va

Ang. det vita förstår jag din tanke, men jag tycker att det är snyggt som det är. Testa att köra med den utan spoiler en stund, stör det dig sätt dit en i efterhand. Jäkligt skysst bygge för övrigt.:tummenupp

//RND

Det är en bränslekran känns som en onödig pryl men jag var tvungen för att det ska bli rätt soppaflöde.

Jo jag har haft tanken på att köra utan hela tiden men nu vart jag lite tveksam, lacken är inte färdig på bilden det kommer att komma inslag av svart lite här och där oxå så det vita inte tar upp allt för stor plats.

Tycker den är biffigare utan :tummenupp

Kan hålla med dig om det gillar looken på grenröret och avgassystemet som det är men jag tycker ändå att nått saknas allfall på bild så här, i verkligheten så ser den riktigt bra ut som den är kort och grov:)

Last edited:

Raderad medlem 21068

Guest
inte ska du gömma de snygga grenrören som du köpt för dyra pengar bakom en magkåpa.
tycker den ser grym ut som den är, ser fram emot o se den färdig:tummenupp

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Tycker definitivt att du ska ha en liten magkåpa, hojen ser mer komplett ut då.

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Klart du ska ha en bellypan...

Om vi nu spånar i att jag skulle fixa en då är ju bara frågan vad för modell? har kollat runt lite men inte direkt hittat nån som jag gillar.
Får kanske helt enkelt göra en själv för att riktigt få det som man vill, har hittat nån i staterna som skulle funka men då krävs det ombyggnad på den ändå och slänga ut 1800spänn på nått som måste göras om känns lite surt.

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Ja tycker du ska skippa huggern!!!!!!!! :)

Den sitter där av en anledning och det är att hålla hyffsat med skit borta, inte för utsendets skull alltså, visst den ser råare ut utan men den får nog bli kvar det ska ju gå att köra den oxå även när det är lite skitigt ute.

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Kan hålla med dig om det gillar looken på grenröret och avgassystemet som det är men jag tycker ändå att nått saknas allfall på bild så här, i verkligheten så ser den riktigt bra ut som den är kort och grov:)

Jag hade inte tvekat! Klart du ska ha en magkåpa :tummenupp

Sen så här i efterhand när man sett bilden, så tror jag att det skulle bli riktigt snyggt med vita gaffelben :yoparty

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Jag hade inte tvekat! Klart du ska ha en magkåpa :tummenupp

Sen så här i efterhand när man sett bilden, så tror jag att det skulle bli riktigt snyggt med vita gaffelben :yoparty

Jo det är lätt att vara efterklok:9 många saker som man skulle vilja ändra på så här i efterhand men skulle man hålla på så skulle den aldrig bli klar:)
Det är ju ändå första hojen man bygger så nästa projekt blir det nog som man vill på engång.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Den sitter där av en anledning och det är att hålla hyffsat med skit borta, inte för utsendets skull alltså, visst den ser råare ut utan men den får nog bli kvar det ska ju gå att köra den oxå även när det är lite skitigt ute.

Prylar ska användas inte tvättas sönder! :tungan

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...