Blade 1134XX Fighter

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ingen som vet av någon som är duktig på att fota och redigera i närheten av sundsvall?

Här har du en kille som är duktig.

Jag vet inte om han bor i stan nu, han bodde i Göterborg ett tag. Men maila honom. :tummenupp
 

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
hej. har sträckläst denna tråd nu och måste säga att jag är väldigt imponerad av ditt bygge och framförallt detalj arbetet och finishen.

ser fram emot att få se bilderna på den nu, hoppas dom kommer snart.
 

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Ingen just nu
ärligt så ja, jag hade missat den tråden. skämms lite nu.:huvet

men minns jag fel när jag säger att jag har för mig att jag läst i denna tråden att du skulle ta bilder vid något industri område???


Närå du minns rätt men det blev aldrig av men nån film snutt ska dyka upp allfall.
 

Axl45

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Åbo
Hoj
PruttHoj
Hej Kandyman! Sjukt fin hoj du har byggt ihop! Hur fixade du cross styret till din, är nybliven cbr 900 ägare och tänkte bygga fighter av den :)

Mvh Axl
 

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Ingen just nu
Hej Kandyman! Sjukt fin hoj du har byggt ihop! Hur fixade du cross styret till din, är nybliven cbr 900 ägare och tänkte bygga fighter av den :)

Mvh Axl

Köp ett styre med fästen, ta lös orginal kronan svetsa baksidan så du förstärker den sen kan du borra hålen för styr fästena.
Sen är det bara att montera, vet inte hur det är med 900:ans orginal gas och kopplings wire om dom räcker till?
 

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Ingen just nu
Jaha då har det blivit till att försöka sälja hojen då för att göra plats för det nya projektet, får man inte den såld nu så blir det till att bygga vidare på den i vinter.
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
jag vill ha den ifall jag orkade nångång sälja iväg min o fixa fram lite mer pengar. hatar allt just nu för jag inte har pengar till denna super snygga hoj :(
 

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Ingen just nu
Segt att sälja hoj nu lr man kanske ska säga att det segt att sälja vad som helst nu tror jag.

Fick mina nya stövlar igår allfall, samt en sweetshirt ett par t-shirts och kepsar.
 

Bifogat

  • PICT30661.jpg
    PICT30661.jpg
    46.1 KB · Visningar: 109
  • PICT30671.jpg
    PICT30671.jpg
    45.4 KB · Visningar: 100
Last edited:

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Segt att sälja hoj nu lr man kanske ska säga att det segt att sälja vad som helst nu tror jag.

Fick mina nya stövlar igår allfall, samt en sweetshirt ett par t-shirts och kepsar.

Ska du ut och fjällvandra? :D . Bara skojar....:tuttar
 

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
Ingen just nu
Jaha då är hojen såld då, killen hämtade den precis var nästan så man blev lite sentimental när man säg den åka iväg:)
Killen är från Övik och jag hoppas att han ger sig till känna här och fortsätter bygget i samma anda som mig.

Snart kommer det upp en ny byggtråd med det nya projektet som kommer att bli mkt mer extremt och annurlunda inte en hoj som man ser dagligen ombyggd till fighter.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top