Blade 1134XX Fighter

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Cool upphängning för vattenslangen i garaget btw. Att man inte tänk på det själv..

ganska blingigt o fråga efter en skadad 18 tummare el likn på en fälg/däckfirma.. hyffsad vattenslangshållare..

sluta med motorn nu o börja blinga :D

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Har försökt fått tag i en skada 18-19" fälg men det känns lite trist att ge uppemot tusenlappen för en grej som en slanghållare.
Funkar bra med en 15" bmw fälg oxå oxh den var gratis.

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Nu har det varit lungt ett tag igen men som jag har sagt så ha jag ingen panik att bli färdig huvudsaken är att det blir snyggt gjort.

Har köpt på mig lite mer delar som ska provmonteras till helgen för att se om allt matchar ihop, Bakplast, undertail, ljuddämpare och sadel.
Kommer att komma upp bilder under helgens gång, står fortfarade i valet och kvalet om man ska köra med nån liten fräck front kåpa lr helt enkelt bara använda två runda framljus med ett snyggt fäste till bara?

ozeo

Gick med
12 Sep 2004
Hoj
Nu har det varit lungt ett tag igen men som jag har sagt så ha jag ingen panik att bli färdig huvudsaken är att det blir snyggt gjort.

Har köpt på mig lite mer delar som ska provmonteras till helgen för att se om allt matchar ihop, Bakplast, undertail, ljuddämpare och sadel.
Kommer att komma upp bilder under helgens gång, står fortfarade i valet och kvalet om man ska köra med nån liten fräck front kåpa lr helt enkelt bara använda två runda framljus med ett snyggt fäste till bara?

nej nej nej.. bara buell som de passar..
ev om du köper bulle toppkåpa oså men tycker du ska hitta nå annat el eget :)

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
jag gillar tråden, det här kan bli snyggt (jag som för övrigt avskyr fighters)

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
hoppas förässten du behåller färgen på fälgarna, tycker den e så kaxig. love it ! äldre 90tals färgsättningar kan vara något alldeles extra ibland

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Jaha nu har bakdelen och ljuddämparna hittat sin plats, ni behöver inte komentera längden på bakdelen jag vet att den är alldeles för lång som det är nu bakramen ska kortas av ca 10cm för att det ska bli bra men det ger ju en lite förhandsvisning om hur det kommer att se ut när det är färdigt.

img4707a49b888f6.jpg

img4707a4a2abd39.jpg

img4707a4a94c394.jpg

img4707a4ae0501b.jpg

img4707a4b47a4af.jpg

img4707a4bb573d9.jpg

img4707a4c27f639.jpg

ozeo

Gick med
12 Sep 2004
Hoj
blir säkert kalas kortad :tummenupp
har du nån bild direkt från sidan?

SkaD

Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
aprilia?

hursomhellst läcker som tusan, men varför nöja sig med 10cm? kapa mer det kommer göra gott ...
den där bakdelen ink dämpare måste ju kostat lika mycket som hojjen? :D

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Har inte klurat ut nått om nummerplåten än det får jag ta lite senare, ska pröva först med 10cm då kommer sadeln att ligga perfekt mot tanken och då får man se hur läng hojjen blir ev. får man kapa av den mer.

Det är ingen Aprilia röv allafall, det är till en rättså vanlig hoj men ingen har använt den till ett streetfighter bygge än vad jag vet och jag gillar modellen på den, lite krånglig att få att stämma ihop med ramen men det går säkert att få till med lite smide.

Är det inte en R1 bakdel?

Ser jevligt bra ut iallfall!

Japp det är en r1 röv.

Last edited:

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Lyset har hitta sin plats, provesoriskt allfall fastena var restade så dom kommer till veckan nått nytt har inte hänt än, men några bilder har jag skrapat ihop allfall.

img472dd719cf63e.jpg

img472dd6f7d3c12.jpg

img472dd7140620d.jpg

img472dd70ce5a76.jpg

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
blir säkert kalas kortad :tummenupp
har du nån bild direkt från sidan?
Håller med, dra arselplasten ända fram mon tanken och modda sadeln. Och när du moddar sadeln, lägg mer än 5 minuter på den. Det är inte svårt att få det bra Jag har gjort det själv några gånger. Ser så trist ut med rynkor och skrynkel.

?:va R1 04-06

Last edited:

_Candyman_

Fucked´up
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Ingen just nu
Detta bygget ska följas mycket noggrant, kommer bli askalas! :tummenupp

Tack tack, ska försöka göra mitt bästa för att det ska bli en grym fighter.

Håller med, dra arselplasten ända fram mon tanken och modda sadeln. Och när du moddar sadeln, lägg mer än 5 minuter på den. Det är inte svårt att få det bra Jag har gjort det själv några gånger. Ser så trist ut med rynkor och skrynkel.

?:va R1 04-06

Japp det är min tanke att försöka få plasten så långt fram som det bara går, det enda jag styper på är att orginal batterilåda kommer att få kapas bort men det kan jag leva med.

vad tror ni om höjden på lyset då? lite svårt att få en riktig placering innan fästena har kommit men jag tror det hamnar hyffsat rätt.

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...