Angående färgen så måste ramen pulverlackas då jag varken orkar stå och polera den heller hålla den ren från oxid då hojjen är till för att användas så ska den byggas därefter oxå, så ramen kommer att pulverlackas svart(jag vet att alla har så)men det finns inte så många andra färger ramen passar i tycker jag?
Ska vara till att borsta hela ramen då men det är ett hyffsat jobb d med...hmm...
Får se vad man bestämmer sig för men det där med orange var inte en dum idé faktiskt.
Fick inte till dom främre fästena idag heller då jag tydligen har slarvat bort bultarna dit så jag kan inte dra fast dom i blocket medans jag svetsar dom
och naturligtvis så är det ju 1,25 stigning på dom så dom finns ju inte att få tag på överallt heller så det vart till att åka till den lokala Honda handlaren och beställa nya, nackdelen var att dom inte får hem dom förens efter nyår, men som tur var så hittade jag en bult till orginal bakramen som var i rätt stigning fast något längre så jag kan allfall fortsätta bygget ändå.
Så här såg det ut när jag lämnade garaget idag, vart tvunngen att provmontera grenröret