Blev uppraggad på krogen

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
bad santa skrev:
shit dags o lägga om taktiken verkar det som ;) har en jätte söt tjej på gång :pannkyss något som får en o glömma denna jäkla snö :(
Jag har ingen taktik. Det är väl just det som det faller på. I sommar ska jag träffa en chey som jag pratat ganska mycket med. Och där ska det bli något. :slicka

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
SuperMicke skrev:
Nu undrar jag: Vad det är för tidningar du brukar läsa?

Tex aftonbladet där det stod något om mrs shemale var krönt och kallade denna person för hon istället för han.

Jonathan

Guest
Allvarligt, det hände på riktigt alltså ?
Trodde det bara var en myt att bli raggad på av en chey alltså.

Hur bär man sig åt om det skulle ske :confused:

Socrates

Guest
Jonathan skrev:
Allvarligt, det hände på riktigt alltså ?
Trodde det bara var en myt att bli raggad på av en chey alltså.

Hur bär man sig åt om det skulle ske :confused:

Det är väldigt bekvämt att bli raggad på som ombyte :) Några råd hur man ska göra kan jag inte ge dig dock. Senast det hände stod jag oskyldigt och spanade vid sidan om dansgolvet...då kommer det fram en brud och trycker upp mig mot väggen och börjar tokhångla med mig. Bytte nummer, sen låg man i hennes säng dagen efter. Dock så ville hon bli seriös och grejer, och hon hade redan en unge på 6år typ...så det vara bara att fly fältet.

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
tigrro skrev:
Jag vill också bli raggad på av brudar! :4skrika

Har inte fått något på över ett år! :3freak :gråta

jag har inte fått ngt på 2 år.... detta är nog enda gången i mitt liv det händer hehehehhe, fan, det kanske gjorde effekt att jag droppade 19 kg... hehe

Last edited:

Jonathan

Guest
bad santa skrev:
vara sig själv verkar funka för mig :va

Aha. Men det verkar inte funka för mig. Kan jag få vara dig då istället ? :gnissla

Socrates skrev:
Det är väldigt bekvämt att bli raggad på som ombyte :) Några råd hur man ska göra kan jag inte ge dig dock. Senast det hände stod jag oskyldigt och spanade vid sidan om dansgolvet...då kommer det fram en brud och trycker upp mig mot väggen och börjar tokhångla med mig. Bytte nummer, sen låg man i hennes säng dagen efter. Dock så ville hon bli seriös och grejer, och hon hade redan en unge på 6år typ...så det vara bara att fly fältet.

Man kanske borde överväga att köra attack-tekniken mot cheyerna ?
Gå fram till nå halvskaplig o trycka upp henne mot väggen, slicka na i örat, ta na på tuttarna samtidigt som man väser lite halvhögt i örat " eru kåt kexet? ".

Vad tror du om det ?

Socrates

Guest
Jonathan skrev:
Gå fram till nå halvskaplig o trycka upp henne mot väggen, slicka na i örat, ta na på tuttarna samtidigt som man väser lite halvhögt i örat " eru kåt kexet? ".

Vad tror du om det ?

:rofl

Bara att prova...förr eller senare så kommer det att funka. Frågan är om dina kronjuveler inte har fått så mycket stryk att de slutat fungera innan du träffar rätt tjej :)

Annars finns det ju endel fina raggtips i "The 40 year old virgin"... :hihi

Jonathan

Guest
Socrates skrev:

Bara att prova...förr eller senare så kommer det att funka. Frågan är om dina kronjuveler inte har fått så mycket stryk att de slutat fungera innan du träffar rätt tjej :)

Annars finns det ju endel fina raggtips i "The 40 year old virgin"... :hihi

Jo jag funderar allvarligt på det alltså.
Dom är redan skrumpna vid det här laget så det spelar mindre roll, kanske hoppar igång efter en bitchslap från nån hetlevrad dam.

Den såg jag faktiskt igår ironiskt nog. Jäkligt kul film !

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Socrates skrev:
Det är väldigt bekvämt att bli raggad på som ombyte :)

Nej vi är jägare av naturen, det är vi som ska jaga.

Men visst fan är det bekvämt, ett råd till alla er ofrivilliga singlar därute.

Träna, rör på dig du kommer inte bara att se bättre ut du kommer att känna dig bättre röra dig lättare och gå rakare i ryggen. Lovar att du utstrålade så innihelvette mycket mer självförtroende nu än då du var 19kg tyngre.

Gå på stan och köp dig lite nya kläder.

Ta det lungt då du är på krogen stå vid baren och avvakta sippa lite på en bira och surra med polarna så ska du se att dom kommer till dig.

Last edited:

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
jag har nog aldrig gått ut för o ragga.. tjejer raggar på mig helt enkelt .. :tuttar i lördags bad en söt tjej o få prata med mig i enrum .. jaja :banana

i bilen påväg till puben var det en annan som började stöta o ta på köttet mitt som det var rea ungefär .. jaja :banana
väl i puben träffar man ex:et som ville uppleva gamla tider. jaja :banana

jag är glad idag :tungan o allt detta fick jag till utan att anstränga mig.. inte ens behöva dansa o bjuda på drinkar hela natten..

tycon1

nkka
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Ingen...
Det har hänt 2ggr att en tjej har tagit kontakt med mig på krogen, utan att jag var intresserad för fem öre..Men då hade men flickvän och brydde sig inte mer än att driva lite med tjejen och prata vidare och låtsas vara intresserad :tummenupp

Det kändes bra efteråt! Äntligen fick brudarna smaka på sin egen medicin som man alltid råkar ut för...stöter på en tjej och sen efter 1tim får reda på att de har pojkvän.. :huvet

Last edited:

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
tycon1 skrev:
Det kändes bra efteråt! Äntligen fick brudarna smaka på sin egen medicin som man alltid råkar ut för...stöter på en tjej och sen efter 1tim får reda på att de har pojkvänn.. :huvet

Mark Levengod hade många vänner men bara en han kunde kalla sin pojkvän.
Skriv pojkvän.

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Josafan skrev:
Hon kom fram till mig 5 min innan stället stängde. Var jag endast en utväg för slippa ta taxi hem? ( Hon bodde inte i staden jag var i....)

Jag bodde heller inte i staden så vi skildes med nummerbyte, hon ville att jag skulle ta hennes nummer, men jag envisades med att hon skulle ha mitt, iom att jag kände mig lite osäker på hennes intresse(detta sa jag naturligtvis inte).

Ja du var nog en taxi.
Nummret verkar märkligt, hon var nog full.

Last edited:

Mr Bassman

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
-00 Thunderace
Cyanid skrev:
jag har nog aldrig gått ut för o ragga.. tjejer raggar på mig helt enkelt .. :tuttar i lördags bad en söt tjej o få prata med mig i enrum .. jaja :banana

i bilen påväg till puben var det en annan som började stöta o ta på köttet mitt som det var rea ungefär .. jaja :banana
väl i puben träffar man ex:et som ville uppleva gamla tider. jaja :banana

jag är glad idag :tungan o allt detta fick jag till utan att anstränga mig.. inte ens behöva dansa o bjuda på drinkar hela natten..

Vissa har det bra!!! :yoparty

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jonathan skrev:

Vad tror du om det ?

Mycket stryk blir det men en hel del knulla också :tummenupp

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
tycon1 skrev:
Det har hänt 2ggr att en tjej har tagit kontakt med mig på krogen, utan att jag var intresserad för fem öre..Men då hade men flickvän och brydde sig inte mer än att driva lite med tjejen och prata vidare och låtsas vara intresserad :tummenupp

Det kändes bra efteråt! Äntligen fick brudarna smaka på sin egen medicin som man alltid råkar ut för...stöter på en tjej och sen efter 1tim får reda på att de har pojkvän.. :huvet

låter som typ mig..
de e kul när man e trygg med sig själv o inte är ute för o ragga, eller om man är i ett förhållande.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Jonathan skrev:
Jamen vaffan, lite får man väl ta.
Kärring eller ?

:gnissla
Precis, det beror ju på hur sugen du är. Klarar du av ration X antal bitchslaps för Y gånger du får lägga till så är det ju bara att köra på. Tyvärr är det ju inget fast värde, det har ju en förmåga att flyta runt lite. Det är nog en ganska avancerad ekvation när jag tänker efter, många variabler blir det. :mattias

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...