Blev uppraggad på krogen

Socrates

Guest
Jonathan skrev:
Aj fan, nej GMILF:ar överlämnar vi till dom riktigt desperata :hihi

:hej

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters

drovy

Ps. guess what
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Honda CBR600RR, Suzuki SV650-06, Yamaha R6-08
Chrille skrev:
Nej men vad är det här för j-a nojja?!?! Är man så feg att man måste bete sig som James Bond för att skicka ett mjäkigt SMS så blir det inte mycket kn*lla.

VARFÖR kunde du inte bara ringa och säga "Hej, menade du allvar så vore det roligt att träffas..."
UTAN dolda nummer.
UTAN rådgivning med ett helt gäng schizo-fjortisar på SH.

Eller så får du ta steget full ut och skicka en kompis att fråga chans.

Nä, allvarligt skojat, om du är gammal nog att köpa sprit på krogen så borde du ta dig en funderare över vad du är rädd för.

jag tror bestämt att alla problem kan härledas till killens avatar..?

Jonathan

Guest
Socrates skrev:
:hej

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters

Ja jag har inga på lager om det var det du trodde :7peta

Kerplunk skrev:
sen är det ju upp till er om ni fattar vinken eller inte. :rolleyes:

Det beror väl på det.

Är det så att ni tänker "åh, han var lite het, honom skulle jag vilja ha", och sen antar att vi kan läsa era tankar eller ? :7peta

Kerplunk

Den dagen den sorgen...
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
-
Jonathan skrev:
Det beror väl på det.

Är det så att ni tänker "åh, han var lite het, honom skulle jag vilja ha", och sen antar att vi kan läsa era tankar eller ? :7peta

Nja, menar bara att många tjejert inte är lika rakt på sak i sitt flirtande utan kastar mest lite heta blickar mot sitt "offer"...sen finns det ju självklart dom som är tvärtom, har en kompis som näst intill anfaller sina ragg, vissa uppskattar det, andra flyr illa kvickt och tycker det är skitläskigt med en tjej som är så "på". Själv ligger jag väl oftast mittemellan, lagom är bäst... :rofl Sen funkar det ju alltid att flirta lite försynt med killen man är intresserad av, sedan dra sig undan när man fått kontakt och låta honom ragga upp en...ett bra sätt om man vill låta honom tro att det faktiskt var han som tog första steget. :tummenupp Fan va vi håller på och fjantar egentligen... :va

MDM

Livet är hårt.
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
cbr -00
:hihi
Kerplunk skrev:
Nja, menar bara att många tjejert inte är lika rakt på sak i sitt flirtande utan kastar mest lite heta blickar mot sitt "offer"...sen finns det ju självklart dom som är tvärtom, har en kompis som näst intill anfaller sina ragg, vissa uppskattar det, andra flyr illa kvickt och tycker det är skitläskigt med en tjej som är så "på". Själv ligger jag väl oftast mittemellan, lagom är bäst... :rofl Sen funkar det ju alltid att flirta lite försynt med killen man är intresserad av, sedan dra sig undan när man fått kontakt och låta honom ragga upp en...ett bra sätt om man vill låta honom tro att det faktiskt var han som tog första steget. :tummenupp Fan va vi håller på och fjantar egentligen... :va

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
Själv blev man uppraggad av världens brud :tuttar :banana
med tanke på att man ser ut som stryk själv så har jag inte fattat det riktigt än ...men jag tror hon bara är efter hojen :tungan jaja jag får mitt iaf så det händer att brudar raggar

Jonathan

Guest
Kerplunk skrev:
Nja, menar bara att många tjejer inte är lika rakt på sak i sitt flirtande utan kastar mest lite heta blickar mot sitt "offer"...sen finns det ju självklart dom som är tvärtom, har en kompis som näst intill anfaller sina ragg, vissa uppskattar det, andra flyr illa kvickt och tycker det är skitläskigt med en tjej som är så "på". Själv ligger jag väl oftast mittemellan, lagom är bäst... :rofl Sen funkar det ju alltid att flirta lite försynt med killen man är intresserad av, sedan dra sig undan när man fått kontakt och låta honom ragga upp en...ett bra sätt om man vill låta honom tro att det faktiskt var han som tog första steget. :tummenupp Fan va vi håller på och fjantar egentligen... :va

Mm, jo det är sant. Landet lagom :)

Jo attack stilen verkar funka, skall utprovas :tummenupp

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Nåväl, hon skrev inget av betydelse(inte jag heller för en delen), en del sms har förväxlats men inget med ngt saftigt innehåll så att säga. Faktum är att damen(vafan säger jag, flickan) är ganska ung o bor en bit från mig. Jag är nog fan inte intresserad av ngt förhållande utan vill bara *vissel-gnissel* trots att hon hade ett sött plyte. Har en känsla av att det kommer att rinna ut i sanden om jag känner mig själv rätt.

Chrille har ganska rätt i det han säger, men vafan, har man inte lyckats så bra på damfronten tidigare så är det fan inte så lätt....

Fabbon, orka blir förnedrad... :3freak :tungan

Edit: Tror fan att hon eg. bara var ute efter ngnstans att slagga hehe.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Rikkard skrev:
Ta på dig skyddsglasögon, Häll upp en skål med vatten, lägg i en glödlampa i vattnet. Ställ skiten i micron. Sätt igång micron på valfri effekt och tid.
Börjar lampan lysa så ring bruden.
Börjar det brinna så ring larmtjänst.
Vad ska bärgningsbilarna göra åt branden tycker du? :D SOS Alarm besvarar 112-samtal och skickar räddningstjänst eller ambulanser vid behov :mattias :pannkyss

Zeeall

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen...
delarossa skrev:
Jag brukar sitta i en hörna och se lite småbögig ut, då ser dom att man är ofarlig och kommer gärna fram och pratar lite (kan till och med få sig en öl om man är duktig). Sen när isen är bruten grabbar man tag i pattarna och släpar med dom hem....
:tuttar

:rofl :rofl :rofl :rofl :3freak

Jonathan

Guest
General E skrev:
Du vet att du är rätt ute när hon ser rädd och bekymrad ut och börjar prata om att hon måste hitta sin kompis. :tummenupp

Mm, och helst ska hon nästan börja gråta lite försynt och mumla nåt om hennes bröder som är stora o starka samtidigt som hon sträcker handen efter tårsprayen, då vet man att hon är i ett sårbart tillstånd som måste utnyttjas :tummenupp

Rikkard

drakkiR
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sjösala Rotterdam
K-Man skrev:
Vad ska bärgningsbilarna göra åt branden tycker du? :D SOS Alarm besvarar 112-samtal och skickar räddningstjänst eller ambulanser vid behov :mattias :pannkyss

Nej jag tänkte om han var överviktig så att de skulle bärga bort honom från branden!

Skämt åsido, tack för infon!

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Smida medan järnet är varmt menar du?

UrbanTiger skrev:
Orka inte läsa att dravel, men.
Känner igen hela situationen. Hände hela tiden medans man var slag singelm men innan telefonummret kommit på tal så har man naglat dom :banana
De e en annan slags taktik lixom.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Kerplunk skrev:
Nja, menar bara att många tjejert inte är lika rakt på sak i sitt flirtande utan kastar mest lite heta blickar mot sitt "offer"...
Så vi killar som är lite närsynta (och blir ännu mera närsynta på fyllan) och dessutom har lite svårt för att tyda tjejers "signaler" (en förmåga som även den försämras vid intag av alkohol) är alltså med andra ord helt rökta?

Kerplunk skrev:
Själv ligger jag väl oftast mittemellan, lagom är bäst... :rofl Sen funkar det ju alltid att flirta lite försynt med killen man är intresserad av, sedan dra sig undan när man fått kontakt och låta honom ragga upp en...ett bra sätt om man vill låta honom tro att det faktiskt var han som tog första steget. :tummenupp Fan va vi håller på och fjantar egentligen... :va
Ja, ni fjantar er. Det är inte en öring ni ska försöka få på kroken. Det är raggning det handlar om.

Skulle en tjej för flirta lite med mig och sedan dra sig undan skulle jag ta för givet att hon inte är intresserad av mig längre.

Ok, man kanske inte vill bli påhoppad av någon som börjar råhångla och klämma en på paketet på direkten (även det kan finnas dagar då man känner för det också). Men kanske komma fram och prata lite, bjuda på en öl och vara lite trevlig i största allmänhet. :)

Bifogat

• kerplunk.jpg
    kerplunk.jpg
    32.9 KB · Visningar: 52

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Josafan skrev:
Tänker på sms i första hand faktiskt hehe... inte kul att ringa :död

Vad är det för fel att ringa då?

Bara ring så får du svar direkt ju.....

SMS är till för fjortisar.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...