AsuddenBurstOf
Icke Medlem
Speca piller tackNej, slutade med alla piller för ett år sen.!
Edit:
Funkar det så, har inte nån satt dit dig?
/D
Speca piller tackNej, slutade med alla piller för ett år sen.!
Skulle inte trycka på gilla, men det är inget fel på ditt inlägg. Trist som tusan. Men du nämnde att du har vapenlicens, och de anser du är självmordsbenägen? Det kommer nog ett brev till snart...Det är hela storyn! Har ju skött mig som fasen och t.o.m tagit licens för skytte nu. Givetvis överklagar jag så fort jag får ett beslut att hugga på. Men hamnade fasen i chock nu.. Har skött mig i trafik alltid, iaf vad dom kunnat tagit för.
Kör du utan kort om du måste, det är inte några straff att tala om vad gäller olovlig körning.
Kör du utan kort om du måste, det är inte några straff att tala om vad gäller olovlig körning.
Överklaga o funkar inte det så kör med högre fart
Fast egentligen, hur långt bort ligger det att en svårt deprimerad människa tar livet av sig?
Mången är de tågförare och lastbilschaufförer som fått sig en erfarenhet i livet de inte förtjänat...
Nu ska jag inte uttala mig om TS, eftersom jag inte har hela bilden. Men jag var lite sönderstressad för några år sen, och gick till nån hjärnskrynklare för att få lite hjälp med stresshantering. Hon konstaterade att jag var suicidal eftersom jag hade en motorcykel Antagligen hade hon läst i Expressen om dödsmaskiner som man håller fast sig på med sina bara händer Högst troligt skulle hon inte kunna se skillnad på en grävskopa och en motorcykel ens...
Sen kan jag tycka, rent generellt sett, att fler körkort skulle dras in när folk blir sjuka, blinda, har uppenbara alkoholproblem osv. I synnerhet svenssonalkisar, såna som har jobb och ett ordnat liv, får sig nog en tankeställare när körkortet ryker och kanske tar tag i sina problem. WT-alkisarna lär dock bry sig minimalt, så där kvittar det väl.
Nej, inte vad jag vet iaf Ärligt talat så var hon nog mer i behov av psykiatrisk vård än vad jag var, så jag tackade inte för visat ointresse och avbröt bristen på behandling och redde ut det på egen hand istället.Drog hon ditt körkort tillslut?
Låter som ett väldigt ogenomtänkt argument till att återkalla ett körkort.
Låt oss ponera att en person som har svår depression skulle vara självmordbenägen, inte fan skulle ett inkallat körkort hindra honom/henne.
"Hmm helvete, nu kan jag inte åka ut till Bogesund och köra ihjäl mig, dom har ju tagit mitt körkort. Kan bli allvarliga konsekvenser som olovlig körning etc."
Har inte läst hela tråden men det var det första som slog mig..
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |