Blir det några bankörningar för er i år?

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
För den här gubbjäveln kanske de blir att uppsöka nån 402 meters bana å rasta av. När de svänger blir han så trött att han lägger sig böjarna :D
Speciellt me å brottas med "Bettan" på typ 240Kg :D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
inbokad på fyradagars kurs på karlskoga 30/7-2/8 minsann! :)

Stenhårt! :yoparty Jag klurade lite på den där grejen efter lördagen, hur man skall orka...var lite o-sugen på hoj igår själv, då var det "bara" en dag på banan, och 30 mil transport.. :D

/J
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Stenhårt! :yoparty Jag klurade lite på den där grejen efter lördagen, hur man skall orka...var lite o-sugen på hoj igår själv, då var det "bara" en dag på banan, och 30 mil transport.. :D

/J

ja du börjar ju bli lite till åren, själv så är man ju ung och oövervinnlig!! :3freak

ända jobbiga var att det kostade två månadslöner för mig :huvet
inte lätt när man har 3kr/tim
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vem är klar på att haka på till Kinnekulle och bryta runt hoj med Racingworld.se - 14/6?

Jag är *klar* - och åker förmodligen ned dagen innan och tältar/grillar lite i sann retro-imprezaklubbs-anda, ev. kan det bli Kinnekulle camping.

Ni vågar ALDRIG haka på. :brynad

/J
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Har blivit grymt sugen på att köra Kinnekulle men är TL på Hälla den 14/6 hmmmmm:huvet
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Vem är klar på att haka på till Kinnekulle och bryta runt hoj med Racingworld.se - 14/6?

Jag är *klar* - och åker förmodligen ned dagen innan och tältar/grillar lite i sann retro-imprezaklubbs-anda, ev. kan det bli Kinnekulle camping.

Ni vågar ALDRIG haka på. :brynad/J

-Are you talking to me? Punk! Make may dag..:tungan
Jag vågar, anmmält och betalt till den 14 juni, kommer nog hoja ner som sagt, sen får jag se om jag kan haka på något boende med dig/er annars kör jag ner på morgonen. Man måste ju köra kullen minst 1 gång per år för att hämnas ev transalper:banana

Anmäld i "mellan" gruppen(efter långsam):tummenupp
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
YYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSS !

Kom med den 28:e juni på gelleråsen !! :) Hade reservplats så ringde de nyss äntligen lite flyt, hoppas på bra väder bara.

Vad händer vid dåligt förutom att man blir blöt ? Jag menar, man kör väl knappast med regnställ :D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
YYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSS !

Kom med den 28:e juni på gelleråsen !! :) Hade reservplats så ringde de nyss äntligen lite flyt, hoppas på bra väder bara.

Vad händer vid dåligt förutom att man blir blöt ? Jag menar, man kör väl knappast med regnställ :D

Jag skippar körning vid regn personligen, jag kör för att det är kul. :D

/J
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Jag med hoppar då.., gör ont och blir dyrt med att krascha annars, sist gjorde jag det då det bara var halvblött..

Endast snö skulle kunna hålla mig bort!!!:D

YYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSS !

Kom med den 28:e juni på gelleråsen !! :) Hade reservplats så ringde de nyss äntligen lite flyt, hoppas på bra väder bara.

Vad händer vid dåligt förutom att man blir blöt ? Jag menar, man kör väl knappast med regnställ :D

Vad kul!! Ju fler vi är ju roligare!!:tummenupp
 
Last edited:

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Ah, känns surt att hosta upp 1600 spänn och sen inte åka, man får väl knappast tebax nå pengar om man avbokar samma dag eller dan innan?!
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Blir det nå' mer bankörning i år?

Jag är sugen på att bränna av steg 4 - och gillade Kinnekulle, men vet att minst Carro86 skall köra på åsen i september.
Är det någon mer som redan bokat?

/J
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Blir det nå' mer bankörning i år?

Jag är sugen på att bränna av steg 4 - och gillade Kinnekulle, men vet att minst Carro86 skall köra på åsen i september.
Är det någon mer som redan bokat?

/J

Tänkte försöka hinna med en till iår men gelleråsen för min del pga avståndet då jag inte har släp kan jag hänga på nån annan med släp eller bil mot en liten kostnad så åker jag gärna andra långtbort banor..
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Tänkte försöka hinna med en till iår men gelleråsen för min del pga avståndet då jag inte har släp kan jag hänga på nån annan med släp eller bil mot en liten kostnad så åker jag gärna andra långtbort banor..

Kullen är mycket mer intensiv vad gäller svängandet. :) Kul som tusan!

/J - med släp man får låna, speciellt om man är suuuuring
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top