abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Last edited:
McB skrev:1. Titta på motorn.
2. Bedöm om det sitter förgasare på eller ej.
så den ska insprutning fastän jag har en choke? kan man ha choke samtidigt som man har insprutning?TomTen6 skrev:Den ska ha insprutning
abethebabe skrev:kan inte se om det sitter förgasare på eller inte! tilläggas skall om det kan va ngn hjälp till ngn som kan lite om dessa hojjar att min är intagen till sverige 98 03 01, är det möjligen så att dom inte började tillverka insprutarna förrän senare året 98??? obs! den är svensksåld
mojjsan skrev:sen 97a från tyskalnd blir 98 i sverige om jag inte har helt fel..beror på vilken månad du tar in den, var så förut på bilar har jag för mig, så du kan ha en riktig -97 fast det blev 98 i pappren
R1bjorn skrev:Spaken som ser ut som en choke kan vara tomgångsinställningen...
abethebabe skrev:LÄS!!! min är svensksåld!!!
bivven skrev:det finns hojar med insprut som har starthjälp i form av "choke" t.ex VTR SP1, tydligen även din gsxr.
mojjsan skrev:skriv då inte intagen till sverige...
McB skrev:Men allvarligt talat killen, hur svårt ska det vara? Skruva loss sidokåpan eller lyft på tanken så har du svaret rakt framför dig.
abethebabe skrev:vad tycker du att forumet skall vara till? hade alla varit mekkunniga så hade forumet inte varit aktivt, nästan! jag kan liksom ingenting om sådana här grejer, jag menar! hade jag kunnat det så hade jag väl för f** gjort det, eller hur. Det är därför jag vänder mig till er, alla underbara vetare inom olika områden.
absolutMcB skrev:Den som inte vågar, frågar.
Kör hårt.
MangeH skrev:Det är insprutning på din!!! Har en gsxr 1000 -01 och det är ett likadant reglage på den och jag har insprutning också...
abethebabe skrev:oki doki, men då börjar jag bli lite lugnare!!! ska försöka å få en blund denna natten
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |