Simp
King of the hill
Quaya skrev:2690517
Jag vet, det är någonting som dem har gjort fel och jag har å andra sidan gjort rätt som har vittnat för personen och samhället men det är något som dem misstänka inte begriper.
Jag skulle vilja säga att det är högst troligt att antingen han själv eller iallafall hans vänner skulle haft ett öga efter mig där ute.
Jag tror allvarligt talat inte att det blir så farligt. Jag har arbetar själv inom polisväsendet och träffar alla de som polisen griper. Jag har fått mängder med hot och glåpord men när man senare träffar dem ute på stan så är de oftast fromma som lamm. De enda som kan skrika ngt efter en är parkbänksalkisarna men de vill oftast bara snacka lite skit. Jag har flera gånger gått emellan knivbråk mellan kristinehamns invandrargäng och skinnskallar. Och även vittnat om det. Och jag skulle tro att det är samma typ av folk som du nu funderar över. Det är när du visar att du inte är rädd för dom och skiter i deras hot, skitsnack och tuffa attityd som dessa killar förlorar all sin attityd. Testa så ska du se att de inte är så kaxiga längre. Visst nån kommentar får du säkert räkna med men är inte det ett relativt lågt pris för en fungerande demokrati som faktiskt bygger på att vi tar vårat ansvar och försvarar rättsamhället.
Simon