Blocket börjar bli jobbigt

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
en annan sak som är jobbigt med blocket är när man letar offroad och bara får upp 100 miljoner fiddys!:mad:

Känner igen det där!

Nu har jag inte testat på ett tag, men tidigare kunde man ju (likt en vanlig googlesökning) skriva t.ex -fiddy i sökrutan, och då kom inga fiddy-annonser med. :tummenupp
 

Jokenr1

Medlem
Gick med
2 Oct 2008
Ort
Floda
Hoj
KTM 1090 Adventure R 2017, Yamaha XT 600z Ténéré 1988
Jag blir mest sur på att folk inte tar bort sina annonser när dem sälj. Sjukt irriterande när man ser något intressant så ringer man eller mailar så är dem så slappa och har kvar annonsen! Har hänt mig 3 hojar i rad nu! :huvet
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag har också kontaktat Blocket om alla dessa Fiddys för typ ett par månader sedan och föreslagit ett utökat sökfilter. - Ja, vi ska vidarebefordra ditt förslag till våra IT-tekniker, svarade dom......meh!

Det var bättre förr!!
 

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Känner igen det där!

Nu har jag inte testat på ett tag, men tidigare kunde man ju (likt en vanlig googlesökning) skriva t.ex -fiddy i sökrutan, och då kom inga fiddy-annonser med. :tummenupp

Man skriver : Det du söker EJ fiddy ...så kommer det inte upp några annonser med fiddys :tummenupp



Här har ni söktips på Blocket: http://www.blocket.se/sok_hjalp.htm?ca=8_s

Går att begränsa väldigt bra tycker jag!

T.ex. Sök på : Yamaha 250f ELLER yamaha 450f EJ ktm EJ honda EJ suzuki EJ gas gas EJ kawasaki

Så kommer det BARA upp Yammas 250 och 450 :tummenupp
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Känner igen det där!

Nu har jag inte testat på ett tag, men tidigare kunde man ju (likt en vanlig googlesökning) skriva t.ex -fiddy i sökrutan, och då kom inga fiddy-annonser med. :tummenupp

åfan, är det så?:va ska undersökas! själv har jag försökt lösa problemet genom att helt enkelt söka på alla offroadmodeller jag kan komma på, men det blir ganska jobbigt i längden...:näsblod :D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Man skriver : Det du söker EJ fiddy ...så kommer det inte upp några annonser med fiddys :tummenupp



Här har ni söktips på Blocket: http://www.blocket.se/sok_hjalp.htm?ca=8_s

Går att begränsa väldigt bra tycker jag!

T.ex. Sök på : Yamaha 250f ELLER yamaha 450f EJ ktm EJ honda EJ suzuki EJ gas gas EJ kawasaki

Så kommer det BARA upp Yammas 250 och 450 :tummenupp


brukar det inte stå när man inte får upp några sökresultat att det där med EJ inte funkar?:va detta måste undersökas!


den med den riktiga hamstern är så jäääävla bra!:rofl
 
Last edited:

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Ort
08 söderort
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
THANK YOU SIR MAY I HAVE ANOTHER!

Eller hellre, E du så jävla bra själv då?

Ta det lugnt nu Rolle, tror att de menar att alla svar repeteras hela tiden om att du skall klicka på privat. Det är inte din fråga i sig som The Stig menar att DITT hjul snurrar men DIN hamster är död...tror jag.. :pannkyss
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Ta det lugnt nu Rolle, tror att de menar att alla svar repeteras hela tiden om att du skall klicka på privat. Det är inte din fråga i sig som The Stig menar att DITT hjul snurrar men DIN hamster är död...tror jag.. :pannkyss

Jo.

Död, obducerad, begraven, förmultnad och återupptagen av moder jord.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men inte så roligt att det är roligare än kommentaren om att styret på hojarna i England sitter på fel sidan:va :rolleyes: :arsele

nja, den har man ju hört ett par gånger och såna små skämt tröttnar man på ganska snabbt... hamstern däremot hade jag inte sett på ett par år, så där skrattade jag gott:)
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Men inte så roligt att det är roligare än kommentaren om att styret på hojarna i England sitter på fel sidan:va :rolleyes: :arsele

Humor är som sexuell preferens; ingen kan säga att det ena är roligare än det andra eftersom det handlar om subjektivitet. Sen om du går till sängs med två dvärgar och en get får stå för dig.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top