Blocket börjar bli jobbigt

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
nått som är ännu mer irriterande är alla dessa jävla minimotos. ska man t.ex leta efter ett projekt att bygga hoj på så letar man hoj för 0kr - 10k kr .
då får man sjutton sidor med minimots. enormt frustrerande, de borde få ligga i moppe kategorin eller en egen, jag vill inte se skiten.
hatar minimotos, minimotos ägare, fiddys o allt annat kinisiskt skit jag blir påprackad n'är jag letar gamla japanska ånglok med alldeles för mycket vikt .


:mad: :huvet
 

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
nått som är ännu mer irriterande är alla dessa jävla minimotos. ska man t.ex leta efter ett projekt att bygga hoj på så letar man hoj för 0kr - 10k kr .
då får man sjutton sidor med minimots. enormt frustrerande, de borde få ligga i moppe kategorin eller en egen, jag vill inte se skiten.
hatar minimotos, minimotos ägare, fiddys o allt annat kinisiskt skit jag blir påprackad n'är jag letar gamla japanska ånglok med alldeles för mycket vikt .


:mad: :huvet

Jag tar det igen...

Skriv bara : EJ minimo* EJ kina* EJ fiddy, efter det du söker efter
så ska du se att det blir lite stramare utbud på din sökning :tummenupp
 

Rolle247

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Ort
Sollefte
Hoj
00 Apa Mille Räser
Ta det lugnt nu Rolle, tror att de menar att alla svar repeteras hela tiden om att du skall klicka på privat. Det är inte din fråga i sig som The Stig menar att DITT hjul snurrar men DIN hamster är död...tror jag.. :pannkyss

Det är lugnt,peace:)
Blev så onödig tråd bara när jag direkt fick upptäcka att jag hade gråstarr;).
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Humor är som sexuell preferens; ingen kan säga att det ena är roligare än det andra eftersom det handlar om subjektivitet. Sen om du går till sängs med två Klingon och en get får stå för dig.

haha :rofl


Men inte så roligt att det är roligare än kommentaren om att styret på hojarna i England sitter på fel sidan:va :rolleyes: :arsele

Kanske, kanske inte.
...men det mesta är nog roligare än OLD!!!1111oneoneone
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Humor är som sexuell preferens; ingen kan säga att det ena är roligare än det andra eftersom det handlar om subjektivitet. Sen om du går till sängs med två dvärgar och en get får stå för dig.

Småvuxna verkar vara en av de folkgrupper som fortfarande är ok att häckla.
 

Tricku

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2007
Ort
Vaxjo
Hoj
Mt07-15
Har börjat störa mig lite på folk som skriver som i denna http://www.blocket.se/vi/18678221.htm?ca=21_s

Jag menar, ska man köpa hans gsxr 1000 så jämför man antagligen med liknande hojar och inte en kromsläde vilket killen i annonsen verkar tro. Han pratar om att köra den är så bla bla, jaha så den skiljer sig mot alla gsxr? Nej, och hade den gjort det får man ju *** skriva ut det.
Därför är det relevant att veta allting som alla vill veta när man funderar på en hoj, mil osv osv.

Hoppas han aldrig säljer så han lär sig:cdevil
 

Kneedrag

Guest
Har börjat störa mig lite på folk som skriver som i denna http://www.blocket.se/vi/18678221.htm?ca=21_s

Jag menar, ska man köpa hans gsxr 1000 så jämför man antagligen med liknande hojar och inte en kromsläde vilket killen i annonsen verkar tro. Han pratar om att köra den är så bla bla, jaha så den skiljer sig mot alla gsxr? Nej, och hade den gjort det får man ju *** skriva ut det.
Därför är det relevant att veta allting som alla vill veta när man funderar på en hoj, mil osv osv.

Hoppas han aldrig säljer så han lär sig:cdevil



ha ha det lär han inte göra med det priset. 57000 kr omlackad.:rolleyes:
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Småvuxna verkar vara en av de folkgrupper som fortfarande är ok att häckla.

Ok, jag ändrade till "två Klingon och en get" I tidigare quote (kan bara ändra i quoten jag gjorde i mitt eget inlägg) om det är mindre diskriminerande. Fast det kanske är fult att häckla utomjordingar också?


Hursomhelst...
Efter ditt inlägg funderade jag lite grann.
Varför väljer man att ha "dvärgar" som en ras i vissa fiktiva världar, filmer, spel etc?
Ofta avbildade som vikingliknande figurer med rejäla skägg och använder ofta stora yxor i strid.
Klingon, orcher, älvor och dyl. finns inte i denna värld (så vitt jag vet, the truth is out there?). Men småvuxna som du nämner finns ju i verkligheten, så varför väljer man att basera fantasy figurer på det?

Ja ja, det här är rätt mycket oftopic, så jag slutar nu.

No hard feelings.
God Jul på er allihop!
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Ok, jag ändrade till "två Klingon och en get" I tidigare quote (kan bara ändra i quoten jag gjorde i mitt eget inlägg) om det är mindre diskriminerande. Fast det kanske är fult att häckla utomjordingar också?


Hursomhelst...
Efter ditt inlägg funderade jag lite grann.
Varför väljer man att ha "dvärgar" som en ras i vissa fiktiva världar, filmer, spel etc?
Ofta avbildade som vikingliknande figurer med rejäla skägg och använder ofta stora yxor i strid.
Klingon, orcher, älvor och dyl. finns inte i denna värld (så vitt jag vet, the truth is out there?). Men småvuxna som du nämner finns ju i verkligheten, så varför väljer man att basera fantasy figurer på det?

Du har för mycket fritid va? :rolleyes: :tungan
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top